سارا

نکاتی مهم برای انتخاب رنگ های ساختمانی!

0 گؤروش
یازار:‌

رنگ های ساختمانی و انواع آن

شاید انتخاب رنگ ساختمان در میان تنوع زیاد رنگ‌ها کمی سخت و دلهره‌آور به نظر برسه، اما کافیه که به خودتان اعتماد کنید و اجازه ندهید دیگران نظرشان را به شما تحمیل کنند. اگه از انتخاب رنگی مطمئنید، اعتمادبه‌نفس داشته باشید و انتخابش کنید.

 رنگ‌آمیزی ساختمان از چیزهایه که تأثیر مستقیم و بااهمیتی روی دکوراسیون داخلی اتاق شما داره. استفاده از رنگ‌ مناسب در محیط خونتون می‌تونه تأثیر مستقیم بر احساسات و روانتون بزاره، بنابراین خیلی از افراد ترجیح می‌دن به دنبال اطلاعات مناسبی درباره انواع رنگ برای رنگ‌آمیزی خونه باشن. خب در قدم اول با انتخاب رنگ مواجه می‌شید. البته استفاده ازنظر صاحب‌نظران و متخصصین دکوراتور می‌تونه خیلی مفید باشه پس اگه شرایطش رو دارید این کارو بکنید. جدا از بحث انتخاب رنگ شما نیاز دارید درباره انواع رنگ بیشتر بدونید، بنابراین این مقاله راهنمایی بر معرفی انواع رنگ ساختمانی و کاربرد اونها در نقاشی ساختمونه.

 برای خرید رنگ ساختمانی اینجا کلیک کنید.

چه رنگی انتخاب کنم؟

انتخاب رنگ یکی از مهم‌ترین بخش‌هاست. باید در نظر داشته باشید که رنگی رو انتخاب کنید که علاوه بر عوض کردن حال و هوای خونه بتونه تأثیر خوبی هم روی شما داشته باشه. شاید براتون سؤال پیش بیاد که اصلاً انتخاب رنگ خوب برای اتاق‌ها به عوامل محیطی بستگی داره؟ پاسخ قطعاً بله است. درواقع در انتخاب رنگ هر اتاق باید فاکتورهایی مثل نور و میزان تابش آفتاب در آن اتاق را در نظر بگیری. علاوه بر این‌ها جهت تابش نور آفتاب، و اندازه سقف اتاق هم مهمه. خوبه که یادتون باشه، سقف‌های بلند، رنگ و فضای اتاق را مطبوع‌تر و دل‌نشین‌تر می‌کنن. پس در انتخاب رنگ حسابی دقت به خرج بدید.

 

از کاتالوگ‌های رنگ استفاده کنید

کاتالوگ‌های رنگ یک ابزار خیلی مناسب برای انتخاب رنگ ساختمانه که می‌تونید از اون استفاده کنید. شاید وقتی برای اولین بار انبوهی از رنگ‌ها رو ببینید نگران شده و یا بترسید؛ اما کاتالوگ‌ها می‌تونن در انتخاب یک رنگ مناسب به شما کمک کنند. از کاتالوگ‌های رنگ این‌طور میشه استفاده کرد که اول رنگ شاخص اتاق را پیدا و انتخاب می‌کنید و بعد اونو روی کاتالوگ می‌زارید، در این حالت روشن‌ترین رنگ از رنگ شاخص را به‌عنوان رنگ زمینه و رنگ فضای موردنظر خودتون انتخاب ‌کنید.

 

انتخاب رنگ براق یا مات، مسئله این است!

بعد از انتخاب رنگ دلخواه، احتمالاً با چالش انتخاب نوع مات یا براق روبه‌رو میشید. خب باید بدونید که رنگ‌های درخشان و براق، فضای اتاق را دل‌چسب‌ می‌کنن، چون رنگ‌های براق قابل انعکاس‌اند و انعکاس رنگ‌های براق بر روی دیوار یک فضای مهیج و شاد رو ایجاد می‌کنه. از طرف دیگه اگه دیوارهاتون لکه و یا ناهمواری زیادی داره و قصدی هم برای زیرسازی ندارید، بهتره از رنگ‌های کدر و مات استفاده کنید چون ناهمواری‌ها رو کمتر به چشم میاره. درواقع رنگ‌های مات، رنگ‌هایی غیر انعکاسی‌اند که می‌توانند نواقص دیوار رو خیلی خوب پنهان کنند، البته این مسئله با جنس رنگ انتخابی هم گره‌خورده.

 

مراحل نقاشی دیواره‌ها

۱. پاک‌سازی فضا

اولین مرحله کار نقاشی ساختمون پاک‌سازی دیواره‌ها و فضاست. قبل از هر چیزی باید دیوارها رو کاملاً با آب گرم و صابون شست تا هر کثیفی یا گردوغباری از روی فضا پاک بشه.

 

۲. بتونه‌کاری

در این مرحله باید هر قسمتی از دیوارها که آسیب‌دیده‌ و یا خراش‌های کوچکی برداشته رو بتونه‌کاری کنید. این کار باعث می‌شه تا سطوح تو رفته پر بشه و تمام سطح دیوار یکدست و آماده نقاشی بشه.

 

۳. استفاده از پرایمر

استفاده از پرایمر اهمیت زیادی داره که یکی از اون‌ها بالا بردن مقاومت رنگ اصلی دیواره و زیبا کردن رنگ اصلیه. ممکنه بپرسید پرایمر چیه؟ که در جواب باید گفت: پرایمر یک رنگ پایه است که نقاشای حرفه‌ای قبل از رنگ زدن دیوار ازش استفاده می‌کنن و تمام سطح دیوار رو با پرایمر نقاشی می‌کنن.

به‌طورکلی پرایمرها در دو رنگ تو بازارن: خاکستری و سفید که بسته به رنگ اصلی ساختمون یکی از اون‌ها استفاده می‌شه.

 

۴. دست‌به‌کار شو

اولاً توصیه می‌کنیم برای نقاشی اصلی از تمام تجهیزات عالی مثل قلم‌موهای درجه‌یک، غلطک رولی و … که مربوط به نقاشی دیوار است استفاده کنید تا نقاشی ساختمون همون چیزی بشه که می‌خواین. علاوه بر این روش‌های ایجاد خلاقیت در نقاشی ساختمون خیلی زیاده و می‌تونید با اندکی خلاقیت دیوارهای خونتون رو خلاقانه رنگ‌آمیزی کنید. اگر هم شک دارید که ممکنه از پسش برنیاین، کار رو بسپارید به کاردان اش.

 

معرفی و مروری بر انواع رنگ ساختمان

این روزها طرح‌های جدید رنگ‌آمیزی ساختمان خیلی متنوع شده، درواقع دیگه ما تنها بارنگ‌های ساده روبه‌رو نیستیم بلکه انواع رنگ‌های طرح دار هم به‌عنوان گزینه‌های جدید پیش روی ماست. به همین خاطر می‌خوام شما را با انواع رنگ‌های ساختمانی جدید آشنا ‌کنم تا بتونید از میان نمونه‌های مختلف، بهترین و زیباترین رنگ را با توجه به نیاز خودتون انتخاب کنید. در بازار رنگ‌های ساختمانی، می‌تونید چند نوع رنگ، پلاستیک، روغنی، اکریلیک، رنگ نانو، مولتی کالر و حتی بلکا رو پیدا کنید. ولی چقدر درباره مزایا و معایب هرکدام از این رنگ‌ها اطلاع دارید؟

 

منبع:https://www.persiansaze.com/articles/%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A2%D9%86



آردینی اوخو
دوشنبه 8 شهریور 1400
بؤلوملر :

درباره شرکت هومن شیمی فام رنگ جمیل!!

0 گؤروش
یازار:‌

شرکت هومن شیمی فام رنگ جمیل در سال 1380 با ثبت و با احداث کارخانه رنگ سازی و تهیه دستگاه آلات خط کشی وآموزش اکیپ های اجرایی اقدام به تولید انواع رنگ های ترافیکی و ارائه انواع خدمات خط کشی به شهرداری ها و اداره کل راه و ترابری استان های کشور و ارگان ها نموده است در صفحه اصلی وب سایت گوشه هایی از محصولات و خدمات هومن شیمی فام را به شما عزیزان نمایش داده ایم. برای مشاهده کامل محصولات و خدمات و پروژه های انجام شده توسط این شرکت به لینک های هر بخش در بالای صفحه مراجعه فرمائید.

 

استعلام از خدمات رنگ جمیل (هومن شیمی فام)

 

صنایع رنگ جمیل با داشتن دستگاه آلات خط کشی گروه مجرب تمام موارد مربوط به خط کشی را با بهترین کیفیت انجام میدهد. در صورت نیاز به انجام عملیات اجرایی از طریق پر کردن فرم زیر یا تماس با تلفن های مندرج شده در وب سایت درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

در موارد زیر می توانید روی گروه مجرب رنگ جمیل حساب کنید:

  • خط کشی محوری به صورت ممتد
  • خط کشی محوری به صورت منقطع
  • خط کشی عابر پیاده با رنگ های سر تک جزئی و دو جزئی
  • ترسیم نقوش، فلش و کلمه
  • خط کشی پارکینگ، محوطه های تجاری و اداری
منبع:وب سایت جمیل

آردینی اوخو
یکشنبه 7 شهریور 1400
بؤلوملر :

سمساری و فواید خرید و فروش در سمساری

0 گؤروش
یازار:‌

در سمساری ها اغلب لوازم زیادی مبادله خواهند شد و بنا به نوع بازاری که هر نفر دارد کالاهای مورد نیاز خود را در فصول مختلف سال تهیه می کند و در بازه های زمانی خاص نیز به مشتریان واگذار می کند.این کالا ها دارای تنوع زیادی هستند.طبیعتا خرید هر نوع وسیله ای نیازمند سرمایه ای بسیار زیادی است به همین دلیل است که خریداران در تعدادی از حوزه های خرید و فروش صرفا فعالیت می کنند.

قیمت پایین و پیدا شدن لوازمی خاص و متفاوت در این مراکز فروش، اصلی‌ترین انگیزه خرید از این مراکز است.

این وسایل دست دوم که اغلب ملزومات منزل و لوازم آنتیک را شامل می‌شود، مجموعه جالب و گسترده‌ای هستند که از تنوع بسیار بالایی برخوردارند.

برای آشنایی با یک سمساری در شمال تهران اینجا کلیک کنید.

دست دو فروشی کالا از چه زمانی آغاز شد؟

سمساری کلمه‌ای با ریشه عربی است، اما شغل واسطه‌گری در فروش کالاهای دست دوم که با این نام خوانده می‌شود در اصل به فرهنگ سومریان بازمی‌گردد. در این دوران افرادی واسطه بین رد و بدل شدن اشیا و لوازم بین مردم می‌شدند. این دلال‌ها که بعدها سمسار نامیده شدند به‌دلیل سفرهای کاری به مناطق تجاری جهان آن روز مانند هند، چین و مصر با فرهنگ خرید و فروش آشنایی بیشتر داشته و از ذکاوت و هوش تجاری خوبی بهره‌مند بودند.

این شغل به‌ظاهر ساده تا رسیدن به فرم امروزی فراز و فرودهای زیادی را طی کرده است.

از خرید لوازم دست دوم سود می‌کنیم یا زیان؟

وقتی پای خرید و فروش لوازم سمساری در میان باشد، تشخیص این موضوع قدری دشوارتر است.

در مورد اشیا دست دوم، بیشترین سود خریدار بستگی به میزان فایده‌ای دارد که از خرید کالای مورد نظر نصیب افراد می‌شود. پس از این مرحله، تعیین قیمت کالای مورد نظر اهمیت دارد. البته قیمت‌گذاری اجناس در این مورد، نسبت به لوازم نو قدری متفاوت بوده و تابع مسائل متفاوتی است که در ادامه مطلب با شما درباره آن گفتگو می‌کنیم.

چطور خرید و فروش کالا در سمساری و تعیین قیمت کالا

خرید و فروش کالا در همه جای دنیا تابع قوانینی است که توسط مجامع صنفی تعیین و کنترل می‌شوند. به‌علاوه یک سری قوانین عرفی و رسم و رسوم نانوشته نیز در نقاط مختلف در این مورد وجود دارد که به آداب و رسوم و فرهنگ ملل ارتباط پیدا می‌کند.

برای مثال رسم اصرار بر پایین آوردن قیمت توسط مشتری که به چانه‌زنی معروف است، از دیرباز بین ما ایرانیان مرسوم بوده و به نوعی قانون عرفی تبدیل شده است. حال آنکه در برخی موارد نیز بر قیمت نهایی تاثیرگذار بوده و اندکی آن را کاهش می‌دهد.

اما برای آنکه هر دو طرف از انجام معامله کالای دست دوم راضی باشند، لازم است برخی موارد کاملا مشخص شود.

از آنجا که اشیا دست دو معمولا تفاوت‌هایی با انواع نو دارند، لازم است وجود هر گونه نقص و کاستی در ظاهر یا کارکرد این لوازم و میزان استهلاک احتمالی آن مشخص شود. دراین‌صورت معامله با رضایت طرفین انجام شده و جای گله و شکایتی باقی نمی‌ماند. ذکر این موارد بی‌شک در تعیین قیمت نهایی نیز موثر است.

منبع:https://www.chetor.com/228233-%D8%B3%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D9%81%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%B1%DB%8C


بیشتر بخوانید: سمساری و فواید خرید و فروش در سمساری

آردینی اوخو
شنبه 6 شهریور 1400
بؤلوملر :

تلویزیون سونی و آشنایی با امکاناتش

0 گؤروش
یازار:‌

با سلام در این مقاله به بررسی برخی ویژگی های تلویزیون سونی می پردازیم.

کیفیت تصویر 4K HDR

تلویزیون های سونی ؛ مشاهده تصاویر 4K که از فناوری HDR بهره می برد، نگاهی جدید را برای کاربران و مشاهده کنندگان تلویزیونهای سونی به همراه خواهد آورد. وجود کنتراست بالا ، نمایش کامل جزئیات ، روشنایی تصویر وسیع ، پشتیبانی کامل از رنگ ها و … از ویژگی های مهم تلویزیون های مجهز به HDR است. این قابلیت در تلویزیون ها تصاویر را به صورت واقعی و با کیفیت و وضوحیت بالا به نمایش در خواهد آورد.

فروشگاه سونی شهراد برای خرید انواع محضولات سونی در خدمت شما می باشد.



تراشه X1 جهت پردازش تصاویر با کیفیت 4K

برای پردازش تصویر با کیفیت 4K لازم است پردازنده ای قدرتمند موجود باشد. شرکت سونی با قرار تعبیه پردازنده X1 بر روی تلویزیون هایش این امکان را فراهم کرده است. تصاویر 4K با وضوحیت و کیفیت بالا جهت پخش بر روی تلویزیون توسط دستگاه های بلوری ، پخش کننده دی وی دیو تصاویر قرار گرفته بر روی اینترنت آماده خواهند شد و با این پردازشگر قوی به نمایش درخواهند آمد.

از امکانات خاصی که منحصر به سونی است TRILUMINOS است . این امکان پالت رنگ قوی را برای ایجاد تصاویر در اختیار دارد. رنگ های اصل یکه شامل قرمز ، سبز و آبی هستند با دقت بالا تولید خواهند شد و با ترکیب دقیق رنگ های زنده پدید خواهند آورد. به خوبی می توان رنگ ها و تضاد هر چند اندک را در میان تصاویر پخش شده دید و تصاویری با دانه بندی دقیق ایجاد خواهد شد.

موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO

این موتور پردازشگر تصویر، تصاویر 4K را با قدرت و دقت بالا ایجاد خواهد کرد. تمامی پیکسل های تصویر با وضوحیت فوق العاده پردازش شده و به نمیش در خواهند آمد. تصاویر ایجاد شده دارای کنتراست ، رنگ و تضاد رنگی فوق العاده هستند. در تصاویری که توسط موتور پردازشگر تصویر X-Reality PRO ایجاد خواهند شد می توان جزئیات را یافت و تضاد ها را هر چند هم کوچک دید

سیستم عامل Android TV

تلویزیون های هوشمند سونی با سیستم عامل محبوب Android TV برای کاربران این سیستم عامل آماده شده اند. اندروید که اکنون به لطف استفاده بالا در گوشی های هوشمند، محبوبیت بالایی را در میان کاربران یافته ، سیستم عامل اصلی تلویزیونهای سونی است. کاربران می توانند به راحتی توسط این سیستم عامل به وب گردی بپردازند و با تلویزیون هوشمندشان در تعامل باشند و از امکانات گنجانده شده در این تلویزیون ها سود ببرند. بدون شک کارایی این سیستم عامل در قاب بزرگتر، هیجان انگیزتر و دلپذیرتر خواهد بود.

جستجوی صوتی در تلویزیونهای سونی

از قابلیت هایی که سیستم عامل اندروید برای کاربران ایجاد خواهد کرد ، امکان جستجو در اینترنت یا به عبارتی دیگر وبگردیست. در تلویزیون های هوشمند سونی این امکان فراهم شده تا به صورتی صوتی به سرچ مطالب پرداخت و این راحتی بیشتری را برای کاربران به همراه خواهد داشت. توسط ورودی صوتی این تلویزیون ها می توان در اسرع وقت ، مطالب مورد نظر را جستجو کرد.

منبع:https://it.baneh.com/%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA%D8%B4/




آردینی اوخو
جمعه 5 شهریور 1400
بؤلوملر :

راهنمای نظافت محل کار!!

0 گؤروش
یازار:‌

نظافت محل کار چه اهمیتی دارد؟

نظافت محل کار و حفظ پاکیزگی آن نه تنها محیط کاری شما را به فضای سالم‌تری تبدیل می‌کند، بلکه موجب می‌شود تا همه کارمندان عملکرد و بهره‌وری بهتری در کار خود داشته باشند. کارمندان در یک محیط مرتب و تمیز احساس آرامش بیشتری را تجربه می‌کنند و در کنار استرس کمتر، بهتر می‌توانند روی کار خود تمرکز کنند.

شما عزیزان برای نظافت محل کار تهران میتوانید به وب سایت نظافتی مهرگان مراجعه کنید.

اما اگر قرار باشد که مدیران اصلی شرکتی را برای اختصاص منابع بیشتر به نظافت محل کار قانع کنید، حتما موارد زیر را به آن‌ها یادآوری کنید:

نظافت محل کار و افزایش بهره‌وری و انگیزه پرسنل

مطالعات نشان داده است که نظافت اداره موجب می‌شود انگیزه و روحیه کارمندان بهبود پیدا کند و حس بهتری را در زمان کار تجربه کنند. یک محیط کاری تمیز می‌تواند بر روحیه افراد نیز تأثیر بگذارد و حسی مثبت به آن‌ها منتقل کند و برعکس زمانی که به بهداشت و نظافت شرکت اهمیت داده نشود، احساسات منفی افراد برانگیخته می‌شود.

رعایت نظافت محل کار و ایمنی بالاتر پرسنل

رعایت بهداشت و نظافت محل کار خطر ابتلا به بیماری‌های واگیردار را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و موجب ارتقای سلامت کارمندان شما می‌شود. هر کارمند به طور متوسط 8 ساعت از شبانه‌روز را در محیط کاری سپری می‌کند و از آن‌جایی که در محیط‌های کاری افرادی زیادی حضور دارند و اجسام توسط افراد متعددی لمس می‌شوند، تمیز کردن و نظافت محل کار از انتشار باکتری‌ها و ویروس‌ها جلوگیری می‌کند.

در واقع مدیران یک کسب و کار با اهمیت دادن به نظافت محل کار، علاوه بر ایمنی و سلامت پرسنل، سلامت خودشان را هم تضمین می‌کنند و در عین حال با کاهش نرخ انتشار بیماری در محیط کار و افزایش رضایت خاطر پرسنل، بهره‌وری بالاتر و در نتیجه درآمد بیشتری را تجربه خواهند کرد.

به علاوه نظافت شرکت و محل کار موجب بهبود کیفیت هوا و جلوگیری از بروز مشکلات تنفسی و آلرژی هم می‌شود. طبق تحقیقات، کیفیت هوای داخلی شرکت‌ها 2 تا 5 برابر نسبت به هوای بیرون آلوده‌تر است و از همین رو اهمیت دادن به تمیزی و رعایت نظافت در کنار به کارگیری تهویه مناسب هوا، می‌تواند از رشد میکروب‌ها و بوهای نامطبوع در محیط کاری جلوگیری کند.

رعایت نظافت محل کار و کاهش هزینه‌ها

زمانی که به نظافت اداره و محیط کاری خود اهمیت می‌دهید، همه کارمندان را نیز به انجام دادن این کار تشویق می‌کنید و این امر موجب می‌شود تا این موضوع در محل کار شما فرهنگ‌سازی شود و حتی هزینه‌های نظافت شما را تا میزان زیادی کاهش دهد.

جالب است بدانید که رعایت نظافت شرکت حتی می‌تواند روی میزان هزینه‌های شما برای تجهیزات و اثاثیه اداری تأثیر بگذارد. زمانی که ساختمان‌های اداری به طور مرتب تمیز شوند و از تجهیزات آن به خوبی مراقبت شود، مطمئناً طول عمر بیشتری خواهند داشت و می‌توانید از این امکانات برای مدت طولانی‌تر استفاده کنید.

تقویت برند کسب و کار در نتیجه رعایت نظافت محل کار


مورد دیگری که باید درباره اهمیت محل کار بدانید این است که زمانی که محل کار شما تمیز و مرتب باشد، عموم مردم نیز تصویر بهتری از شما در ذهن خواهند داشت و این موضوع حتی می‌تواند روی جنبه‌های دیگر کسب و کار شما نیز مؤثر باشد و زمینه موفقیت‌های بیشتر کارتان را فراهم کند. برعکس یک شرکت کثیف می‌تواند روی تصویر ذهنی مشتریان شما تأثیر منفی بگذارد و ضمن اینکه سلامت کارمندان شرکت را به خطر می‌اندازد، اعتبار شرکت یا محل کار شما را زیر سؤال ببرد.

منبع:https://ostadkar.ir/blog/homehouse/housekeeping/cleaning-cleaning-the-workplace/


آردینی اوخو
پنجشنبه 4 شهریور 1400
بؤلوملر :

نکاتی مهم در مورد انواع رنگ ساختمانی !

0 گؤروش
یازار:‌

دوستان سلام

در این مقاله سعی دارم نکات قابل توجهی در مورد انواع رنگ‌ ساختمانی به شما عرض کنم که هرگاه قصد خرید رنگ ساختمانی برای زیباسازی منزل خود دارید از این نکات مهم استفاده کنید.امیدوارم که این مقاله کوتاه برای شما مفید باشد.برای خرید رنگ ساختمانی اینجا کلیک کنید.

خرید رنگ ساختمانی
خرید رنگ ساختمانی


انواع رنگ ساختمانی

خرید رنگ ساختمانی نحوه انتخاب و خرید رنگ ساختمانی تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل و یا شرکت دارد که باید با توجه به طیف وسیع رنگ‌ها و کاربرد آنها انتخابی مناسب را برای سطوح مورد نظرتان انجام دهید

برای این منظور شما میتوانید یکی از 5 دسته زیر را با توجه به نیازتان انتخاب نمایید:

رنگ الکیدی روغنی

رنگ پالستیک

رنگ آکریلیک با پایه آب

رنگ استخری

رنگ الکیدی

رنگ الکیدی روغنی

در خرید رنگ ساختمانی می توان از رنگ روغن به عنوان پرطرفدارترین گونه در بین رنگها نام برد که در این بین الکیدی روغنی محبوبیت فراوانی پیدا کرده است ویژگی منحصر به فردی که باعث استقبال مشتریان از این نوع رنگها شده است، مقاومت آن در برابر آسیبها میباشد .به همین دلیل، پیشنهاد میشود که از رنگ الکیدی روغنی برای پذیرایی و یا مکانهای پررفت و آمد استفاده نمایید علاوه بر مقاومت بالای رنگهای روغنی ساختمانی، درخشش و کیفیت بهتری نسبت به سایر رنگها نیز دارند. به همین دلیل برای بخشهایی مانند کابینتها که در معرض آسیب بیشتری نسبت به سایر سطوح هستندکاربرد فراوانی دارد. همچنین این نوع رنگ .برای در و پنحرهها نیز مناسب است اما برای خرید رنگ ساختمانی دقت کنید که رنگ الکیدی روغنی دارای چسبندگی بالایی میباشد. از همین رو، برای استفاده از آن نیاز به زیرسازیهای متداول نقاشی ساختمان وجود ندارد اما رنگهای روغنی به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای خشک شدن، گرد و غبار اطراف را نیز به سرعت به خود جذب میکنند مزیت برتر آنها این است که به راحتی قابل تمیز شدن هستند. زمانی که شما از رنگ روغن برای سطوح منزل خود استفاده میکنید، میتوانید در صورت ایجاد لکه و یا کدر شدن با دستمالی مرطوب که به مواد شوینده آغشته شده باشد سطح مورد نظرتان را تمیزنمایید.

رنگ پلاستیک

این نوع رنگ به دلیل قیمت مناسبتری که نسبت به رنگ های دیگر از انواع رنگ های ساختمانی، روغنی دارد؛ توجه بیشتری را توانسته به خود جلب کند از مزیتهای رنگ پالستیک نسبت به رنگ روغنی میتوان به خشک شدن سریع آن اشاره کرد. به همین دلیل، اگر زمان کمی برای نقاشی ساختمان دارید؛ رنگ های پلاستیکی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. اما آنها، مقاومت کمتری نسبت به رنگ روغنی ساختمان دارند و همچنین به دلیل اینکه رنگهای پلاستیکی را نمیتوان تمیز کرد، عموما برای سقف از آن استفاده میشود. علاوه بر این ویژگیها، رنگهای پالستیکی بوی ناخوشایندی را نیز از خود ایجاد نمیکنند. اما رنگ های روغنی در ابتدا دارای بوهای نامطلوب و آزاردهنده‌ای میباشند.

رنگ آکریلیک با پایه آب

نوعی دیگر از رنگهای ساختمانی محسوب می شود. این رنگ به دلیل مقاومت در برابر شستشو و پوشش دهی مناسب سطوح، برای بخشهای داخلی ساختمان بسیار مناسب است. همچنین، رنگ آکریلیک با پایه آب، نیازی به تینر به عنوان حلال ندارد و همین موضوع یکی از مزیتهای این نوع از رنگها میباشد رنگ آکریلیک برای افرادی که میخواهند برای سطوحی که چوبی، گچی و سیمانی هستند اقدام به خرید رنگ ساختمانی کنند؛ بسیار مناسب است.

رنگ استخری

برای مکانهایی که با آب و رطوبت برخورد دارند؛ مانند استخرها، حوضچه‌ها و تفریحگاههای آبی میتوان استفاده نمود. زیرا رنگ استخری دارای مقاومت بالایی در برابر کلر و نور خورشید دارد. همچنین خشک شدن سریع و پوشش کامل آن، از دیگر مزایای رنگ استخری ساختمانی به شمار می رود.

رنگ الکیدی

این رنگ که در اندازه و رنگ های مختلف است، برای استفاده در پله ها مناسب میباشد.

شما می‌توانیداز طریق صنایع رنگ جمیل به صورت آنلاین رنگ مورد نظر خود را تهیه کنید. و از خدمات مشاوره آن‌ها نیز استفاده کنید.

با تشکر از همراهی شما

آردینی اوخو
چهارشنبه 3 شهریور 1400
بؤلوملر :

تلویزیون های برتر سونی در سال 2020

0 گؤروش
یازار:‌

شاید شما هم در این روزها به دنبال خرید تلویزیون سونی باشید.برای انتخاب بهترین تلویزیون سونی شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنم.

اگر تمایل دارید برترین نمونه های تلویزیون سونی رامشاهده کنید اینجا کلیک کنید.

ما بیش از ده تلویزیون سونی را در دو سال اخیر مورد بررسی قرار داده ایم. تلویزیون‌های سونی، به صورت کلی بسیار کاردرست هستند. تلویزیون های سونی معمولا تصاویر با کیفیت فوق العاده‌ای داشته و جلوه ای درخشان دارند. کیفیت ساخت شان از حد متوسط بالاتر است. از نظر قیمت، شاید از رقابتی ترین تلویزیون ها نباشند، اما تلویزیون های با قیمت بالا و به خصوص متوسط اش، در بین بهترین ها قرار گرفته اند. این ارزیابی در سایت RTING انجام شده است.

 

بهترین تلویزیون سونی

بهترین تلویزیون سونی

 

بهترین تلویزیون های سونی

تلویزیون سونی X8000H

بهترین تلویزیون سونی LED

تلویزیون سونی X9000H 55 اینچ

تلویزیون سونی A9G OLED

اماکانات بهترین تلویزیون های سونی

تلویزیون سونی X9000H 55 اینچ

یکی از جدیدترین تلویزیون‌های که در سال 2020 ساخته شده است، تلویزیون سونی X9000H است. ویژگی و امکانات عالی تلویزیون سونی X9000H باعث شده است که یکی از بهترین تلویزیون‌های شرکت سونی باشد.

صفحه نمایشگر تلویزیون سونی X9000H 55 اینچ است و دارای کیفیت تصویر 4K می‌باشد. تلویزیون سونی X9000H مانند تلویزیون سونی X9500H به تکنولوژی‌هایی مانند HDR، فرمت Dolby vision ، Dolby Atmos ، Acoustic Multi_ Audio و X_ Motion Clarity مجهز است.

کنتراست تصویر فوق العاده و کیفیت صدای عالی تلویزیون سونی X9000H دارد. ؤ امکانات و فناوری‌های پیشرفته زیادی دارد و به این خاطر مورد توجه افراد قرار گرفته است. قاب دور نمایشگر بسیار ظریف است و نمای جذابی به تلویزیون سونی X9000H می‌دهد.

تلویزیون سونی X9000H مجهز به پنل VA با نسبت کنتراست عالی و ویژگی تاریکی موضعی باعث می‌شود رنگ تیره و سیاه در تاریکی بهتر دیده شوند. این ویژگی تلویزیون سونی X9000H برای اتاق‌های روشن مورد خوبی است.

در نور تصویر درخشنده و واضح دیده می‌شود. تلویزیون سونی X9000H لایه X_ Wide Angle را ندارد و نبود این لایه موجب محدودیت زاویه دید می‌شود.

ادامه مطلب

منبع:https://sony-co.com/showpost/37/--%D8%B3%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2020

 

آردینی اوخو
سه شنبه 2 شهریور 1400
بؤلوملر :

تحصیل غیر حضوری | تحصیل آنلاین

0 گؤروش
یازار:‌

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، خیلی از کارهایی که نیاز به حضور فیزیکی فرد در مکان داشت، از طریق اینترنت قابل انجام است. یکی از کارهایی که در قرن اخیر با استفاده از اینترنت می‌توان انجام داد، ادامه تحصیل یا شرکت در دوره‌های آنلاین دانشگاه‌های مختلف، از مناطقی دور و نزدیک است. بسیاری از دانشگاه‌های مشهور در دنیا دوره‌های آنلاین رایگان ارائه می‌دهند. با استفاده از این نوع دوره‌ها، چالش‌هایی همچون شهریه بالا و کمبود کلاس و امکانات برای دوره‌های جدید وجود ندارد. با نزدیک به سه میلیون دانشجو که در حال حاضر در برنامه‌های کاملاً آنلاین ثبت نام کرده‌اند و شش میلیون دانشجو که حداقل یک دوره آنلاین را گذرانده‌‌اند، آموزش آنلاین به روشنی به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های آموزش عالی تبدیل شده است. با این حال شک و تردیدهای فراوانی در زمینه یادگیری آنلاین  وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موثر بودن این دوره‌ها همچون دوره‌های حضوری اشاره کرد.

موسسه آموزشی مشاوران برتر برای تحصیل غیر حضوری در خدمت شما عزیزان می باشد.

کلاس‌های غیر حضوری

 

سیستم‌های مورد استفاده برای کلاس‌های آنلاین به مربیان اجازه می‌دهد تا اطلاعات دوره را برای دسترسی آسان دانش آموزان بارگذاری کنند. سیستم‌های مورد استفاده برای کلاس‌های آنلاین همانند تخته سیاه، بوم و مودل است که امکان تبادل اطلاعات بین اساتید و دانشجویان را فراهم می‌کند. اگر کلاسی به صورت غیر همزمان برگزار شود، داوطلبان قادر به مشاهده آن در اوقات فراغت خود می‌باشند. البته کاربران دوره‌های همزمان می‌توانند از طریق برنامه‌های گفتگوی آنلاین یا کنفرانس با یکدیگر در تعامل باشند.

یکی از مشکلاتی که در دوره‌های آنلاین وجود دارد، مرتبط با برگزاری آزمون است، زیرا اساتید و دانشجویان عملاً ارتباط رو در رو با یکدیگر ندارند و از این رو استادان برای اطمینان از عدم وقوع تقلب، قادر به زیر نظر گرفتن روند کار نمی‌باشند. از این رو برای حل این مسئله، موسسات ممکن است از متقاضیان درخواست کنند که به مراکز اصلی مراجعه کنند و با نظارت استاد مورد ارزیابی قرار گیرند. گزینه دیگر شامل استفاده از خدمات تبلیغاتی آنلاین است که دانشجویان را در هنگام کار نظارت می‌کنند. اگر دانشجو هرگونه رفتار غیر معمولی را از خود نشان دهد، سرویس مورد نظر به موسسه هشدار می‌دهد.

 

آیا کلاس‌های آنلاین ساده‌تر از کلاس های آفلاین در محوطه دانشگاهی است؟

 

هنگام امتیاز دهی به جوانب مثبت و منفی کلاس‌های آنلاین، دانش جویان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که این دوره‌ها همچون دوره‌‌های حضوری تمامی ملاک‌های ارزیابی شامل امتحانات، مقالات، ارائه‌ها، آزمون‌ها و پروژه‌ها را از دانشجویان درخواست می‌کنند. هر یک از این تکالیف ممکن است دارای مهلتی باشد که داوطلب می‌تواند آنها را به صورت آنلاین یا حضوری به استاد ارائه کند.  

مزایا تحصیل غیر حضوری

 

 

به منظور تحصیل غیر حضوری از طریق اینترنت دیگر نیازی به حضور فرد در محیط دانشگاه نیست، از این رو حتی نیازی به حضور فرد در آن شهر یا آن کشور هم نمی‌باشد، فرد از هر نقطه‌ای از دنیا قادر به تحصیل غیر حضوری در هر دانشگاه یا موسسه علمی می‌باشد. در ادامه به مزایای دیگر تحصیل غیر حضوری اشاره شده است

منبع:https://pardakhtino.com/blog/studying-online-at-foreign-universities

آردینی اوخو
دوشنبه 1 شهریور 1400
بؤلوملر :