برای آن که محصول، خدمات و یک برند بهتر دیده شود، باید کارهای تبلیغاتی مختلفی صورت بگیرد. لازمه اکثر کارهای تبلیغاتی، عکاسی از محصول، خدمات و یا خط تولید برند ها و کسب و کار هاست. شاخه از عکاسی که برای تصویر برداری از محصولات و خدمات برند ها استفاده می شود، عکاسی صنعتی نام دارد. مهمترین هدفی که این شاخه عکاسی دنبال می کند، معرفی برند، معرفی و فروش بیشتر محصولات و خدمات است. اگر شما صاحب کسب و کاری در تهران هستید بایستی این نکته را در نظر داشته باشید اگر عکس های با کیفیتی از محصولات و خدمات شما به دست مخاطبان شما برسد، توجه آن ها جلب می کند و به طور حتم بر میزان فروش شما موثر خواهد بود.

در صورتی که قصد دارید فعالیت و کسب و کار شما بیشتر دیده شود، بایستی کسب و کار خود را در فضای حقیقی و مجازی به دیگران به بهترین نحوه ممکن معرفی نمایئد و بر ذهن مخاطبان خود اثر گذار باشید. همیشه رقابت بین همه مشاغل نزدیک و تنگاتنگ بوده است. این رقابت در شهر های بزرگ تر بسیار بیشتر دیده می شود. طبیعتا هدف شما به عنوان یکی از صاحبان مشاغلی که در تهران فعالیت دارید، بیشتر و بهتر دیده شدن و پیروزی در این رقابت است. عکاسی صنعتی به بهترین شکل ممکن می تواند به شما کند تا به اهداف تجاری خود برسید.

عکسی صنتعی در کجا ها به کار می رود؟


تصویری که ماحصل عکاسی و فیلم برداری صنتعی است در فضا های مختلفی می تواند به کار برود. این به فضا ها به طور کلی به دو بخش و دسته تقسیم می شوند. دسته اول فضا های مجازی است و دسته دوم فضا های حقیقی هستند. به زبانی دیگر این تصاویر می توانند در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها مورد استفاده قرار گیرد. فضای دیگری که می توان از این تصاویر استفاده نمود، وب سایت ها هستند. از تصاویری که نتیجه عکاسی صنتعی هستند نیز می توان برای طراحی کاتالوگ، بروشور، تابلو های شهری و بیلبورد های درون و بین شهری استفاده نمود.

عکاسی صنعتی چیست؟
تا کنون به بررسی اهداف و محل های استفاده عکس های صنعتی پرداختیم، حال نوبت به آن رسیده که به ارائه مفهوم دقیقی از عکاسی صنتعی بپردازیم. اگر قرار باشد که تعریف دقیقی از عکاسی صنعتی داشته باشیم بایستی بگوییم که عکاسی صنعتی به زیر شاخه ای از هنر تصویر برداری اطلاق می شود که از محصولات شما، در بهترین زوایا و واقعی ترین حالت ممکن عکسبرداری می کند. شاید در مکالمات و محاورات روزانه از عکاسی تبلیغاتی به عنوان عکاسی صنعتی یاد شود اما بایستی بدانید که این امر اشتباه است. منظور و مفهوم دقیق عکاسی صنعتی، تهیه عکس و تصویر برداری از محصولات صنتعی و یا خط تولید صنایع مختلف است.

هزینه و تعرفه عکاسی محصولات صنتعی
تعرفه قیمت عکاسی صنعتی | لیست قیمت عکاسی صنعتی استودیو ناین | تعرفه قیمت عکاسی تبلیغاتی

برای تعیین قیمت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی باید عوامل و موارد مختلف و متعددی را مد نظر قرار داد. مهمترین عوامل تعیین هزینه یک پروژه عکاسی صنعتی، تعداد و نوع و ابعاد محصول هستند. یک مثال می تواند این موضوع را برای شما روشن تر کند. عکاسی از اشیاء براق و رفله دار مقداری گران تر از عکاسی از محصولاتی است که مات هستند. برای عکاسی از یک محصول که ابعاد بزرگ تری دارد، بایستی هزینه بیشتری پرداخت شود.

مزایای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
شما به کمک عکس هایی که از محصولات خود تهیه می کنید، به شناساندن و معرفی محصولات و یا خدمات خود به مشتریان خود هستید. این تصاویر علاوه بر آشنایی مخاطبان و مشتریان با کسب و کار شما شرایطی را فراهم می کند که بتوانید کیفیت و جزئیات کار خود را به رخ دیگران بکشانید. یک عکاس صنعتی بایستی بتواند و توانایی لازم برای عکس برداری به بهترین شکل و از زاویه مناسب را داشته باشد و قاب بسیار مناسبی از محصولات شما تهیه کند. دلیل این اهمیت آن است که عکاس باید بتواند با عکسی که از محصول شما تهیه می کند مخاطب را تا حد زیادی برای خرید متقاعد نماید. اگر شما در تهران صاحب کسب و کاری هستید بایستی بدانید که عکاسی صنعتی با کیفیت در تهران مزایای مختلفی دارد که در لیست زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید.

معرفی محصول شما به مخاطب
معرفی برند شما به مخاطب
افزایش اعتبار و سطح شرکت شما
افزایش فروش شما
عکاسی صنعتی در تهران
قسمت بسیار بزرگی از کالاها و محصولات کشور، وارد بازار تهران می شود و از بازار تهران به سایر مناطق کشور ارسال می شود. به همین دلیل امکانات بسیار زیادی در این شهر وجود دارد و به طبع فرصت ایجاد و موفقیت کسب و کار های مختلفی در تهران مهیا است. این عوامل باعث می شوند که بحث عکاسی صنعتی در تهران به یک موضوع بسیار پر اهمیت تبدیل شود.

در استان و به ویژه شهر تهران علاوه بر تولیدات و محصولات صنعتی، شاهد رشد مشاغل خدماتی در این شهرو استان نیز هستیم. در صورتی که شما در این منطقه ساکن و دارای کسب و کاری هستید، بی شک به عکاسی صنعتی حرفه ای و تخصصی بی نیاز نخواهید بود. با عکاسی صنعتی و تبلیغاتی بی شک شما در بین رقبای تان حرف برای گفتن خواهید داشت و می توانید به رقابت با آن ها بپردازید.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که مثل هر حرفه و مشاغل دیگری، عکاسی صنعتی در تهران نیز یک کار حرفه ای و مستلزم تخصص است. بنابراین اگر قصد دارید که از محصولات و خدمات خود عکس برداری صنعتی کنید، این کار را به افراد حرفه و متخصص بسپارید تا بهترین نتیجه ممکن را برای شما به ارمغان بیاورند. مجموعه استودیو 9 با بهترین کادر می تواند به شما برای رسیدن به اهداف تجاری تان کمک فراوانی کند.

منبع مقاله

چهارشنبه 31 مرداد 1403
بؤلوملر :