سارا

مشاوره بازاریابی دیجیتال چیست ؟

0 گؤروش
یازار:‌

دفاتری هستند که به عنوان مشاوره بازاریابی دیجیتال فعالیت می کنند. و یا به صورت آنلاین به دیگران مشاوره ای راجع به کسب و کار آنها می دهند. معمولا افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند نیز مشاوره ی بازاریابی دیجیتال رو ارائه می دهند. اگر شما نیاز به استراتژی و برنامه ریزی، برای پیش بردن مراحل رشد سایت خود نیاز دارید. می توانید با مشاور، اهداف خود را مشخص کنید.



بازاریابی بخش مهم و تاثیرگذاری در فروش و روند توسعه هر بیزینسی است. بازاریابی یا مارکتینگ جزء علومی است که نیاز به دانش و چینش استراتژی مخصوصی دارد. از همین رو، مشاوره بازاریابی می­تواند یکی از گزینه­های موثر و مفید برای Marketing هر کسب و کاری به شمار رود.

وظایف مشاور بازاریابی

فردی که بتواند به شما درباره نحوه و چگونگی شیوه­ های بازاریابی در حوزه تجارتتان کمک کرده و از بین صدها روش مارکتینگ و جذب مخاطب، بهترین و موثرترین آن را با توجه به شرایط شما معرفی نماید؛ به عنوان مشاور بازاریابی شناخته می­شود. به این معنا که مشاوره بازاریابی به ایجاد یک برنامه بازاریابی دقیق، تعیین اهداف بازاریابی یک شرکت و شناسایی شیوه بازاریابی مناسب برای رساندن اهداف بیزینسی شما به بازار هدف کمک می­کند. از ویژگی­های حائز اهمیت داشتن مشاوره بازاریابی این است که اکثر مشاوران در اجرای استراتژی بازاریابی مشارکت دارند. یعنی شما فردی متخصص و با تجربه را در کنار خود خواهید داشت تا با نظارت بر نتایج و اصلاح کمپین ها به رشد کسب و کار شما کمک نماید.

مقاله مرتبط: همه چیز درباره فرایند بازاریابی

زمان استخدام مشاور بازاریابی

سوالی که به کَرات از ما پرسیده می­شود این است که چه زمانی باید از مشاور بازاریابی بهره­مند شد؟

پاسخ این سوال را نمی­شود به طور کلی بیان کرد. اگر شما دارای کسب و کاری نوپا و جدید هستید یا بیزینسی جهانی دارید در هر دو حالت داشتن مشاوری دانا و باتجربه می­تواند در رسیدن به موفقیت تجارتتان سرعت داده و شما را به اهداف تجاری­تان نزدیک کند.

پس حتی اگر از ابتدا تاسیس شرکت بتوانید مشاوری در حوزه مارکتینگ را در تیم خود داشته باشید؛ موجب می­شود که­ به سرعت از رقبا خود پیشی گرفته و به موفقیت دست یابید.

استخدام مشاور بازاریابی می­تواند در امور زیر به شما کمک نماید:

ارائه مهارت­ها و تخصص­هایی که یک شرکت فاقد آن است.

ارائه دیدگاه و تحلیل­های موثر در مواجه با چالش­های کار و بازار

دست­یابی به دیدگاه­های جدید در مورد مشتریان یا استراتژی­های بازاریابی

مشاور بازاریابی باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

مشاور بازاریابی باید دارای مهارت­های فنی و نرم افزاری باشد. فردی که به عنوان مشاور بخش مارکتینگ بیزینسی فعالیت می­کند در بازاریابی، تجارت، ارتباطات و روانشناسی باید مهارت­های لازم را داشته باشد. در این بین بعضی از مشاوران در زمینه­های زیر نیز مهارت دارند که این موضوع می­تواند موجب رشد بیشتر کسب و کار شما شود.

بازاریابی آنلاین

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

بازاریابی آزاد

تبلیغات چاپی یا تلویزیونی

روابط عمومی

منبع:

https://hamidsabaghi.ir/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84/

آردینی اوخو
دوشنبه 29 شهریور 1400
بؤلوملر :

ارزش پیشنهادی چیست؟

0 گؤروش
یازار:‌

ارزش پیشنهادی یعنی چه؟

زمانی که شما محصول یا خدمتی را برای عرضه آماده می کنید، باید این سوال را از خودتان راجع به محصول یا خدمتتان بپرسید، که محصول شما دقبقا چه ارزشی را برای مخاطب شما ایجاد می کند و چه مزیتی محصول شما نسبت به رقبای شما دارد.

در واقع ارزش پیشنهادی شما دلیل ترجیح شرکت شما به شرکت های دیگر است. به طور مثال اگر شما قصد خرید یک ماشین را دارید و نسبت به پولی که دارید بین دو مدل هیوندا و کیا می خواهید یکی را برای خرید انتخاب کنید ممکن است امکانات هر دو مدل مطلوب شما باشد اما یک ارزش و یک ویژگی منحصر به فرد در یکی از از این دو مدل نظر شما را جلب می کند و باعث نهایی کردن خرید شما می شود.

یک ارزش پیشنهادی ممکن است در حتی در نحوه ی ارسال شما باشد به طور مثال شما محصولی دارید که از لحاظ ویژگی ها، ظاهر و حتی بسته بندی با رقیبتان یکی است اما محصول شما ۴۸ ساعته به دست مشتریتان می رسد و محصول رقیبتان ۲۴ ساعته ارسال می شود و به دست مشتری می رسد و همین موضوع دلیلی می شود برای خرید نکردن مشتری از شما، پس ارزش پیشنهادی نقشی تعیین کننده در فروش شما دارد. ارزش پیشنهادی توصیف کننده فایده هایی است که مشتریان می توانند از محصولات و خدمات  شما انتظار داشته باشند.

تابلوی ارزش پیشنهادی چیست؟

تابلوی ارزش پیشنهادی شامل ۲ بخش پروفایل مشتری و نقشه ارزش می شود. که هر دو مورد در اینجا توضیح داده می شود.

پروفایل مشتری:

پروفایل مشتری توصیف کننده بخش مشتری خاصی در مدل کسب و کارتان به صورت ساختارمندتر و با جزئیات بیشتر است.این پروفایل، مشتری را به کارها، دردسرها و منفعت ها تقسیم می کند. پروفایل مشتری به سه قسمت دردسرها، منفعت ها وکارهای مشتری تقسیم می شود که راجع به هر سه مورد کامل صحبت خواهیم کرد.

کارهای مشتری:

کارها چیز هایی را توصیف می کند، که مشتریانتان در شغل یا زندگی خود سعی در انجام آن دارند. کار مشتری می تواند فعالیت هایی باشد که مشتری سعی در انجام و اتمام آن ها دارد، مشکلاتی باشد که می کوشد تا حلشان کند یا نیاز هایی باشد که در تلاش است تا آن ها را برطرف سازد. زمانی که در جست و جوی کار ها هستید اطمینان حاصل کنید که از دیدگاه مشتری به مسائل می نگرید. آنچه شما از دیدگاه خود مهم می پندارید ممکن است، آن کاری نباشد که مشتریان واقعی سعی در انجامش دارند. بین سه نوع اصلی کارهای مشتری و نیز کار های پشتیبان تمایز قائل شوید.

کارهای کارکردی:

هنگامی که مشتریان سعی در اجرا یا اتمام فعالیتی خاص یا حل مسئله ای خاص دارند. برای مثال: کوتاه کردن چمن ها، داشتن تغذیه ای سالم، نوشتن گزارش یا کمک به کاربران در نقش فرد حرفه ای.

کارهای اجتماعی:

هنگامی که مشتریان می خواهند خوب به نظر برسند یا قدرت و جایگاه اجتماعی به دست آورند. این کارها توصیف می کنند که مشتریان می خواهند از دید دیگران چطور به نظر برسند. برای مثال، مصرف کننده ای اهل مد پنداشته شود یا فرد حرفه ای شایسته ای به نظر آید.

کارهای شخصی/ احساسی:

مشتریان به دنبال حالت خاص احساسی مانند داشتن حس خوب یا امنیت هستند. برای مثال، در نقش مصرف کننده به دنبال آرامش ذهنی در مورد سرمایه گذاری خود هستند یا در محل کار خود به دنبال احساس امنیت شغلی هستند.

کارهای پشتیبان:

مشتریان در زمینه خرید و مصرف ارزش هم در نقش مصرف کننده و هم در نقش کارشناسان حرفه ای، کارهای پشتیبان نیز انجام می دهند.

زمینه کار:

کارهای مشتری اغلب به زمینه خاصی که در آن انجام می گیرد وابسته است. زمینه کار ممکن است محدودیت ها و قید های خاصی را تحمیل کند. به عنوان مثال تماس گرفتن با کسی که درحالی که با هواپیما پرواز می کنید، متفاوت با زمانی است که در حال سفر با قطار هستید یا رانندگی می کنید. به طور مشابه، رفتن به سینما با بچه ها متفاوت از سینما رفتن با همسرتان است.

اهمیت کار:

لازم است تاکید کنیم که همه ی کارها  اهمیت یکسانی برای مشتری شما ندارد. اهمیت برخی از آن ها در شغل یا زندگی مشتری بیشتر است و ناتوانی در انجام آنها می تواند تبعات جدی به همراه داشته باشد. برخی از کارها کم اهمیت هستند، زیرا مشتری به بقیه چیز ها اهمیت بیشتری می دهد. بعضی وقت ها مشتری یک کار را مهم به حساب می آورد، به این دلیل که بیشتر وقت ها تکرار می شود یا به این دلیل که منجر به نتیجه ای  مطلوب یا نامطلوب می شود. بازاریابی درست می تواند کمک کننده باشد.

دردسرهای مشتری:

دردسرها توصیف کننده هر چیزی است که مشتری شما را قبل، در حین و بعد از تلاش برای انجام کاری آزار می دهد یا به بیان ساده از انجام دادن یک کار جلوگیری می کند. دردسر همچنین ریسک ها را نیز توصیف می کند. ریسک نتایج بد بالقوه ای است که مربوط به انجام ندادن یا بد انجام دادن کار است. به دنبال شناسایی سه نوع از دردسر های مشتری و تعیین میزان جدی بودن آن ها از نظر مشتری باشید:

نتایج، مشکلات و ویژگی های ناخواسته:

دردسرها می توانند کارکردی( به عنوان مثال، راهکاری که موثر نیست یا خوب کار نمی کند یا اثرات جانبی منفی دارد)، اجتماعی ( در انجام این کار بد به نظر می رسم) احساسی( هروقت این کار را انجام می دهم احساس بدی دارم) یا پشتیبان ( آزار دهنده است که برای این کار به مغازه برویم) باشند. دردسرها همچنین می توانند شامل ویژگی های ناخواسته باشند که مشتری دوست ندارد( به عنوان مثال دویدن در سالن ورزشی کسل کننده است یا این طراحی زشت است)

موانع:

چیزهایی هستند که یا جلوی کار  مشتری را حتی از همان ابتدای کار می گیرند یا سرعت انجام آن ها را کم می کنند( به عنوان مثال برای انجام دقیق این کار وقت ندارم) یا ( توانایی مالی برای به کارگیری راهکارهای موجود را ندارم.)

 ریسک ها:

چیز هایی که ممکن است غلط از آب درآید و پیامد های منفی مهمی داشته باشد (به عنوان مثال اگر از این نوع راهکار استفاده کنم، ممکن است اعتبارم را از دست بدهم یا وجود حفره ای در مسائل امنیتی، ممکن است برایمان فاجعه بار باشد)

دردسرها را ملموس کنید:

برای تفاوت قائل شدن بین کارها، دردسرها و منفعت ها تا جای ممکن آن ها را به طور ملموس توصیف کنید. به عنوان مثال زمانی که مشتری می گوید( ایستادن در صف هدر دادن وقت بود) بپرسید که دقیقا پس از چند دقیقه احساس هدر دادن وقت به او دست داده است. بدین صورت می توانید بنویسید ( هدر دادن بیش از فلان دقیقه ایستادن در صف) زمانی که بفهمید مشتریان دقیقا چگونه شدت دردسر را اندازه گیری می کنند، می توانید دردسر کاه های بهتری را در ارزش پیشنهادی خود طراحی کنید.

منبع:

https://hamidsabaghi.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

 

آردینی اوخو
شنبه 27 شهریور 1400
بؤلوملر :

بازاریابی چیست؟

0 گؤروش
یازار:‌


تاریخچه بازاریابی

قدمت علم بازاریابی به قامت تمدن بشر می باشد. شما ممکن است فیلم هایی را در خصوص تاریخ یونان باستان یا روم دیده باشید که دارای تصاویری از غرفه هایی شلوغ و کاسبانی فعال می باشد که درگیر خرید و فروش هستند. مطمئناً این کاسبان، فعالیت های خود را بازاریابی نمی نامیدند. اصطلاح “بازاریابی یا مارکتینگ”، برای توصیف فعالیت های تجاری که درگیر خرید و فروش محصولات یا خدمات هستند استفاده می شود و در اواخر قرن نوزدهم مورد استفاده عموم قرار گرفت و همچنین مطالعه تاریخچه بازاریابی و خود بازاریابی به عنوان یک رشته دانشگاهی در اوایل قرن بیستم در مجامع علمی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

بازاریابی به فعالیت هایی گفته می شود که شرکت ها برای افزایش خرید یا فروش محصولات یا خدمات خود انجام می دهند. مارکتینگ شامل فعالیت هایی مانند تبلیغات، فروش و تحویل محصولات یا خدمات به مصرف کنندگان یا مشاغل دیگر می باشد. متخصصانی که در بخش های مختلف بازاریابی یک شرکت فعالیت می کنند، به دنبال جلب توجه مشتریان خود از راه های مختلفی، از جمله تبلیغات هستند.

پس اگر از شما پرسیده شود که بازاریابی چیست با این مقاله می توانید پاسخ دقیق آن را بدهید. Marketing در هر کسب و کاری مهم است. زیرا کمک می کند که محصولات یا خدمات خود را بفروشید. هدف نهایی تمام مشاغل، کسب درآمد است و بازاریابی، کانال بسیار مهمی برای رسیدن به این هدف می باشد. در واقع بدون مارکتینگ بسیاری از مشاغل وجود نخواهند داشت!

اصول بازاریابی

اصول بازاریابی، چندین رشته تجاری را شامل می شود. مارکتینگ از چهار اصل تشکیل شده است که به عنوان قلب استراتژیک هر فعالیت تجاری مطرح می شود. این اصول که به عنوان 4P شناخته می شوند عبارتند از: محصول(product)، قیمت(price)، مکان(place)، تبلیغ(promotion). در واقع، بازاریابی در تمام فعالیت های مربوط به انتقال محصولات یا خدمات از تولید کننده (یا فروشنده) به مصرف کننده (یا خریدار) درگیر می باشد. از جمله این فعالیت ها می توان تبلیغات، حمل و نقل، انبارداری و فروش را نام برد.

به طور خلاصه، بازاریابی تمام فعالیت هایی است که به آماده سازی محصول برای فروش انجام می شوند. در گذشته، بازاریابی بصورت مستقیم انجام می شد و فقط مسافران و رهگذران را درگیر می کرد. اما در دوران مدرن، مارکتینگ از طریق تلویزیون، اینترنت و سایر رسانه ها نیز انجام می شود.

منبع:https://hamidsabaghi.ir/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/


آردینی اوخو
پنجشنبه 25 شهریور 1400
بؤلوملر :

تفاوت بلاگر، واینر و اینفلوئنسر

0 گؤروش
یازار:‌

امروزه افرادی با تعداد دنبال کنندگان بسیار در شبکه های اجتماعی حضور دارند و از محبوبیت، شهرت و درآمدهای بالایی برخوردار هستند و با نام های بلاگر، اینفوئنسر، واینر و… شناخته می شوند. این مقاله به بیان تعریف هر یک از این نقش ها و و تفاوت بلاگر و اینفلوئنسر را مطرح می کنیم.

بلاگ چیست ؟

قبل از هرچیز باید بدانید بلاگ چه معناست. کلمه ی بلاگ یک کلمه انگلیسی و خلاصه شده از کلمه وبلاگ است. بلاگر در لغت به معنای وبلاگ نویس است. یعنی کسی که وبلاگ نویسی می کند. اما در طول زمان معنای بلاگر دچار تغییر شده است. امروزه این واژه در میان کاربران اینترنت مفهومی فراتر از یک وبلاگ نویس ساده را به ذهن می رساند. و بلاگر به کسی اطلاق می شود که با کسب شهرت و معروفیت در حرفه ی خود صاحب نظر باشد. به طوری که از دیدگاه خودش و بر اساس تجربه ها، نظریات و سلیقه ی شخصی خودش در مورد موضوعات مختلف اظهار نظر و تولید محتوا می کند و نظرات او مورد قبول مردم است.

اگر بخواهیم به زبان ساده تعریفی از بلاگر ارائه کنیم، باید بگوییم بلاگر کسی است که برای تعداد زیادی از افراد الگو باشد. الگو بودن بهترین واژه ای است که می توان در تعریف یک بلاگر به کار برد. یعنی مخاطبانی که وبسایت یا صفحه ی متعلق به فرد بلاگر در اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک، یوتیوپ و… را دنبال می کنند، لباسی را می خرند که مورد توجه بلاگر باشد، به مکانی سفر می کنند که بلاگر از رفتن به آن جا راضی بوده باشد، غذایی سفارش می دهند که به مذاق بلاگر خوش آمده باشد! چیزی را دوست دارند که بلاگر دوست داشته است!

بنابراین بلاگر فرد تاثیر گذاری است که با انتشار مطلب، عکس ، صوت و ویدیو در فضای مجازی فعالیت می کند و نظراتش برای درصد قابل توجهی از مردم اهمیت دارد.

بلاگر کیست و چه‌کاری انجام می‌دهد؟

اگر نگاهی به لیست پردرآمدترین شغل‌های جهان بیاندازید یکی از این شغل‌ها بلاگر بودن است. امروزه بلاگرها در دنیای مجازی درآمد بسیار بالایی دارند. در سال‌های اخیر بسیاری از جوانان به این شغل علاقه‌مند شده‌اند و به سمت بلاگر شدن در فضای مجازی رفته‌اند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر قوانین جهانی در مورد بلاگرها به‌وجود آمده است و این حوزه به یک صنعت تبدیل شده است که البته در کشور ما هنوز این قوانین به شکل واضح و مشخصی وضع نشده است اما برای مثال خبرهایی شنیده می‌شود که در سال ۱۳۹۹ قرار است مالیات بلاگرها محاسبه شود.

ممکن است شما فکر کنید که بلاگر شدن کار آسانی است و در هر روز با کار بسیار کمی، پول خوبی به‌دست می‌آورید. البته این تفکر کاملا غلط است و نباید این‌گونه تصور کنید که بلاگر شدن کار ساده‌ای است. بلاگرها در ایران چند سالی است که کسب و کارشان رونق گرفته است و تعداد آن‌ها در هر سال رو به فزونی است.

اگر می‌خواهید بلاگر شوید اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید بهتر است ابتدا بدانید علاقه‌ی شما به چه موضوعی است؟ یک بلاگر موفق باید در زمینه‌ی مورد علاقه‌اش فعالیت کند در غیر این‌صورت نمی‌تواند در طول چند سال متوالی تولید محتوا کند و بر سر این شغل بماند.

بهتر است قبل از انتخاب حیطه‌ی کاری‌تان، درآمد حوزه‌های مختلف را نیز بررسی کنید تا بعدا نگویید کاش به سمت بلاگر شدن در فلان حوزه رفته بودم. البته مطمئن باشید درآمد بلاگر بودن در ایران نسبت به بسیاری شغل‌های دیگر بهتر است و به هیچ عنوان در هیچ کدام از حوزه‌هایش درآمد کمی ندارد اما به‌هرحال بهتر است میزان درآمد هر حوزه را به‌دست بیاورید و با دید باز به‌ سراغ حوزه‌ی مورد علاقه‌تان بروید.

بلاگرهای ایرانی بیشتر در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند چرا که این شبکه‌ی اجتماعی در کشور ایران طرفداران بسیار زیادی دارد و طبق اعلام فیس بوک، مردم ایران جز ۷ کشور پر استفاده‌ی اینستاگرام هستند. البته این موضوع به نفع شماست چون در کشورهای خارجی شخصی که می‌خواهد بلاگر شدن را آغاز کند غیر از آن‌که باید برای حوزه‌ی فعالیتش تحقیق کند، باید به سراغ شبکه‌ی اجتماعی مورد فعالیتش نیز برود و ببیند که آیا فضای اینستاگرام مناسب است یا مثلا پینترست؟!

متاسفانه تصور اشتباهی که درباره بلاگرها وجود دارد این است که هر کسی که فعالیت زیادی بکند و فالوورهایش بالا بلاگر نامیده می شود!‌ در صورتی که اینطور نیست.

بلاگر کسی است که در زمینه خاصی حرفی برای گفتن دارد، بلاگر ها اغلب اشخاصی هستند که ارتباط خیلی نزدیکی با مردم دارند و به سرعت می توانند روی دیگران تاثیرگذار باشند، آنها به واسطه دانشی که دارند می توانند دیگران را برای انتخاب های گوناگون متقاعد کنند، یک بلاگر کسی است که محتوا تولید میکند یا به اصطلاح بلاگ می کند، این تولید محتوا در راستای هدفی است که بلاگر دنبال می کند (پس هر بلاگر یک هدفی دارد و در یک زمینه خاص فعالیت می کند.)

یک بلاگر واقعی می‌داند که قدرت آن به واسطه ی توجه مردم افزایش پیدا می کند لذا همواره تلاش میکند که رضایت دنبال کنندگان خود را جلب کند و مردم به او اعتماد کنند، به همین دلیل اکثر بلاگر ها اگر قرار باشد محصول برند خاصی را تبلیغ کنند، به صورت شفاف به نقد و بررسی نقاط ضعف و قوت آن می پردازند و هیچ گاه بزرگنمایی نمی کنند، همچنین برندهای که به بلاگر ها رجوع می کنند اغلب برندهای معتبر و موفقی هستند که از رسالت یک بلاگر به خوبی مطلع هستند.

شاید شما هم علاقه داشته باشید که بدانید بلاگر چه کسی است، چه کاری انجام میدهد و بدانید که چگونه میشود یک فشن بلاگر شد.ما در این مقاله سعی کردیم همه آنچه که باید در مورد بلاگرها بدانید بیان کنیم پس اگر دوست دارید پاسخ پرسش های خود را پیدا کنید با ما همراه باشید. این روز های دوره تکنولوژی و ارتباطات است و اینترنتت نیز جزو جدا نشدنی زندگی امروزه شده است.عده ای برای اینکه از اینترنت و این تکنولوژی نهایت استفاده را ببرند محصولات خود را به این روش تبلیغ یا به اصطلاح بلاگ میکنند.

مد نویسی دیجیتالی از سال ۲۰۱۲ وارد دنیای جدیدی شده است و روزانه هزاران نفر از افراد ، دنیای جذاب و دلفریب مد و فشن را از نگاه دوربین ها تماشا میکنند. این روزها رایج ترین روش تولید محتوا بلاگ کردن است و به کسی که از این راه به معروفیت میرسد بلاگر می گویند.بلاگرها افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنند به درآمد میرسند.

اینفلوئنسر کیست؟

واژه influencer در لغت به معنی «تاثیرگذار» است. اما در شبکه‌های اجتماعی به کسانی گفته می‌شود که در یک یا چند شبکه اجتماعی مطرح شده باشند. اینفلوئنسرها در حقیقت سلبریتی‌های شبکه‌های اجتماعی هستند. در حالی که شاید خارج از آن شبکه اجتماعی زندگی کاملا عادی داشته باشند و آنچنان شناخته شده نباشند!

. در شبکه های اجتماعی به افرادی که دنبال کنندگان بسیاری دارند و می توانند بر این افراد تاثیر گذار باشند می گویند، اینفلوئنسر ها با به اشتراک گذاری محتواهای با کیفیت و جذاب، افراد را به سمت صفحه ی کاربریشان در شبکه های اجتماعی جذب می کنند، اینفلوئنسر ها در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند و غالبا به هر شخصی که موفق به جذب افراد زیادی در شبکه های اجتماعی شود و رویشان تاثیر گذار باشد، اینفلوئنسر می گویند.

اینفلوئنسرها از کجا شکل گرفتند؟

اولین تاثیرگذاران بی نام و نشان در دنیای اینترنت حدود ده سال پیش و بر بستر سرویس یوتیوب اعلام وجود کردند. در اواسط دهه ۲۰۰۰ میلادی، درست زمانی که سرویس اشتراک گذاری ویدئو یوتیوب توسط گوگل خریداری شده بود. اشخاصی شروع به فعالیت جدی در یوتیوب کردند و توانستند توجه زیادی را به خود جلب کنند. به شکلی که افراد زیادی ویدئوهای آنها را مشاهده می کردند، به اشتراک می‌گذاشتند و منتظر انتشار ویدئوی بعدی آنها بودند.

شوخی‌های غیرمعمول، آموزش، مستندنگاری و اسکرین کست از مراحل مختلف بازی‌های کامپیوتری از جمله موضوعاتی بودند که برای تولید ویدئوی در یوتیوب مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اگر با اصطلاح یوتیوبر (YouTuber) مواجه شدید؛ بدانید که منظور همان افراد تأثیرگذار یوتیوب هستند. به مرور زمان و افزایش ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی سر و کله اینفلوئنسرها در دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر هم پیدا شد.

http://mahshid.wordpressblog.ir/2021/09/15/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%8c-%d9%88%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b1-%d9%88-%d8%a7%db%8c%d9%86%d9%81%d9%84%d9%88%d8%a6%d9%86%d8%b3%d8%b1/

آردینی اوخو
چهارشنبه 24 شهریور 1400
بؤلوملر :

چگونه یک مرکز خرید و فروش ضایعات راه اندازی کنیم؟

0 گؤروش
یازار:‌

برای ورود به حوزه خرید و فروش ضایعات فلزی باید مهارت کافی در مورد انواع ضایعات فلزی داشته باشید تا بتوانید نتیجه مطلوبی را از راه اندازی ضایعات به دست آورید. دپوچی برای راحتی بیشتر شما تمام مراحل صفر تا صد آن را در 5 گام به صورت خلاصه بیان می­کند.

وب سایت دپوچی یک مرکز خرید و فروش ضایعات می باشد.

گام اول: اولین موضوعی که باید برای راه اندازی خرید و فروش ضایعات دقت کنید این است که باید به شناخت جامعی از انواع فلزات و آهن­آلات برسید. یعنی باید بتوانید فلزات آهنی و غیرآهنی را از هم تشخیص دهید. این مرحله به عنوان اصلی­‌ترین و مهم‌­ترین بخش در راه­‌اندازی خرید و فروش ضایعات به شمار می­رود. زیرا هنگام بازیافت ضایعات فلزی باید ضایعات آهنی و غیر آهنی جداسازی شده و سپس سایر مراحل بر روی آنها اعمال شود.

گام دوم: بعد از آشنایی با انواع فلزات باید به محل جمع‌­آوری قراضه‌­ها بروید و با افراد و کارکنان آنجا صحبت کرده و از چگونگی و شیوه بازیافت ضایعات فلزی به طور کامل آگاه شوید. انبارهای زیادی در این راستا فعالیت می­‌کنند که بعد از پرس و جو و تحقیق، بهترین انبار را برای ادامه همکاری خود انتخاب نمایید.

گام سوم: گام سوم در راه اندازی ضایعات کسب اطلاعات در مورد قیمت­‌های آنها است. آیتم‌­های زیادی در قیمت خرید و فروش ضایعات تاثیر دارد؛ از همین رو با توجه به نوسانات بازار باید بر روی ضایعات قیمت­‌گذاری کرد. اما به طور کلی می‌­توان گفت که ارزش و قیمت ضایعات غیرآهنی همیشه بیشتر از فلزات آهنی بوده است.

گام چهارم: بعد از آشنایی با مراحل گفته شده، باید به فکر وسیله­‌ای برای جمع‌آوری ضایعات فلزی باشید. می­توانید کار خود را با خرید وانت شروع کنید. سپس باید برای حفظ مراقبت از سلامتی خود اقدام به خرید تجهیزات لازم کنید. وسایلی مانند دستکش، عینک، کفش، جلیقه و ….

دقت کنید که تمام نکات ایمنی درباره قراضه کردن فلزات را رعایت کنید تا سلامتی­تان به خطر نیفتد. بعد از خرید وسایل ایمنی باید تجهیزات لازم برای انجام کار را تهیه کنید.

وسایلی مانند آهنربا، سنگ سنباده، چکش، دریل و ….

هر یک از موارد گفته شده در تشخیص و نحوه عملکرد شما برای بازیافت و قراضه کردن فلزات آهنی و غیرآهنی کمک فراوانی می­‌کند.

گام پنجم: در گام نهایی راه اندازی ضایعات نیز باید به دنبال بازار هدف خود باشید. برای جذب مشتری راه­‌های زیادی وجود دارد اما در آغاز می‌­توانید از تعمیرگاه­‌های خودرو و یا لوله‌­کش­‌ها شروع کنید. سپس با گذشت زمان و کسب تجارب بیشتر، می­‌توانید با اعتمادسازی که بین مشتریان خود انجام داده‌­اید؛ خرید ضایعات منزل را شروع نمایید. به این معنا که مشتریان محلی و خانگی داشته باشید و به منازل آن‌ها رفته تا ضایعات فلزی­شان را خریداری نمایید.

منبع:

 

https://www.depochi.com/post-detail/60472ebb860a6d972d24ec62/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F

 

آردینی اوخو
سه شنبه 23 شهریور 1400
بؤلوملر :

راهکارهایی برای داشتن خانه ای مرتب!

0 گؤروش
یازار:‌

داشتن خانه مرتب هدف شماست اما گاهی به این نتیجه می رسید که همیشه ظاهر خانه تان به هم ریخته و کثیف است؟

10 موردی که خانه شما را کثیف نشان می دهد و برای مرتب کردن باید رعایت کنید

می خواهیم از مرتب کردن خانه صحبت کنیم پس یک راست به سراغ گزینه هایی می رویم که باعث کثیف دیده شدن منزلمان می شوند و باید رفع شوند

برای نظافت منزل تهران  به شرکت مهرگان مراجعه کنید.

خانه نامرتب و ظروف شسته نشده:

مشکل:پس از صرف غذا، ظروف کثیف بسیاری کنار و یا داخل سینک می باشد.

راه حل:پس از مصرف غذا، فورا شروع به شستن ظروف خود کنید. بله این مورد ساده است. اگر شما ماشین ظرفشویی دارید که کارتان ساده می باشد و فقط باید ظروف داخل ماشین بگذارید و سپس به کارهای خود برسید.

اما اگر خودتان ظروف را می شویید، داخل آشپزخانه، کنار سینک یک جای خالی را برای خشک کردن ظروف در نظر بگیرید. پس از خشک شدن ظروف، آنها را با یک دستمال، تمیز کنید تا بدرخشند.

خانه نامرتب و سینک کثیف:

مشکل:چرب و کثیق شدن سینک

راه حل :اگر شما سینک خود را با آب و مایع ظرفشویی بشویید، تمیز به نظر می رسد ولی کاملاً تمیز به حساب نمی آید. اگر سینک شما چینی یا آهنی باشد ابتدا کمی جوش شیرین بریزید و در سرتاسر سینک پخش کنید و کمی صبر کنید سپس با آب گرم و صابون کامل شستشو دهید.

تخت های بهم ریخته و خانه نامرتب:

مشکل:مرتب کردن تخت

راه حل :آیا تمام کشمکش شما صاف کردن پوشش تخت می باشد؟ مشکلی ندارد شما موظفید که هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید به این روش که ابتدا ملافه ی خود را صاف کنید و سپس پف بالش خود را بخوابانید به همین سادگی.

به هم ریختگی داخل خانه:

مشکل :جمع شدن وسایلی مانند اسباب بازی روزنامه و دیگر اشیا به روی زمین

راه حل :سعی کنید هر چیزی را که از آن استفاده می کنید آن را در جای خود قرار دهید

کثیفی کف زمین:

مشکل :لکه دار شدن بی مورد کف زمین

راه حل :در صورت کثیف شدن زمین یک جارو را به اختیار خود بگیرید و زمین را تمیز نمایید شما نیازی به این ندارید که هر هفته پرده های خود را بشوید فقط لازم است که خورده ریز ها و موهایی که در طی هفته به پرده میچسبند را غبارروبی کنید

کف زمین یکی از مهم ترین قسمت های خانه می باشد و باید به تمیزی آن اهمیت بسیار زیادی بدهید سعی کنید با تمیز کردن آن به خانه خود رنگ و لعاب بهتری بدهید و بیشتر به چشم دیگران بیایند.

کمبود قفسه

مشکل:در هم بودن کتابها و کاغذ ها بر روی زمین

راه حل :با خرید قفس شما می توانید تمام کتاب ها و کاغذها را داخل آن جای بدهید و با گذاشتن تعدادی گیاه عکس در اتاق چشم همگان را خیره کنید و از دیدن اتاق خود لذت ببرید.

کثیف و شلوغ شدن میز ناهار خوری:

مشکل :میز ناهار خوری تنها برای میل کردن غذا استفاده نمی شود بلکه برای هر کاری استفاده میشود.

راه حل :زیر میز یک سطل آشغال بگذارید و به اعضای خانواده خود بگویید وسایلی را که نیاز ندارند را داخل آن بریزند یا میز را در قسمتی از خانه خود قرار دهید که در کنار میز یک سطح صافی باشد تا بتوانید وسایل اضافه را روی آن بگذارید مانند روزنامه کتاب.

تمایل به شستن لباس نداشتن

مشکل :لباس های شسته شده مانند دکور در سبد می باشد.

راه حل :تغییر دادن عادت خود نسبت به شستن لباس های تان حدوداً ساخت می باشد سعی کنید که یک یا دو روز در هفته را به شستن لباس های تون اختصاص دهید با این کار هم لباس های تان تمیز می شود و هم خانه تان تمیز می شود پس از شستن لباسها آنها را تا کرده و در کمد قرار دهید.انباشته شدن وسایلی که مورد استفاده ما قرار نمی گیرند:

مشکل :مثلاً هنگامی که شما کابینت خود را باز میکنید موزه ایی از وسایل که به ندرت از آنها استفاده می کنیم نظر می رسد.

راه حل :قوطی ها و بطری های اضافی خود را جمع کنید و در واقع با خودتان رو راست باشید که آیا وسایلی که در کابینت یا جای دیگری از خانه هست به کارتان می آید یا خیر با این کار بسیار ساده فضای بازی را به کابینت های خود برگردانید.نامرتب بودن داخل و خارج یخچال:

مشکل :روی در یخچال تان کاغذ های بسیاری با عنوان یادداشت های خود و همسر و فرزند تان می باشد و داخلی یخچال بسیار نامرتب است.

راه حل :ابتدا تمام وسایل داخل یخچال را به بیرون انتقال دهید سپس داخل یخچال را تمیز کنید در آخر وسایلی که هنوز تاریخ استفاده آنها به پایان نرسیده را به یخچال انتقال دهید و تمام وسایل را به ترتیب درون یخچال جای دهید.

منبع:https://namnak.com/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87.p43490

آردینی اوخو
یکشنبه 21 شهریور 1400
بؤلوملر :

رنگ پلاستیک چیست؟

0 گؤروش
یازار:‌

رنگ آمیزی یکی از ساده ترین راه‌های برای تغییر و تنوع محل کار یا منزل است. رنگ پلاستیک یکی از رنگ‌های پر مصرف رنگ ساختمانی است.برای خرید رنگ پلاستیک به وب سایت جمیل مراجعه کنید.

در مقاله انواع رنگ‌ ساختمانی همه چیز درباره رنگ ساختمانی گفته شده است. پیشنهاد می‌کنیم، این مقاله را حتما مطالعه کنید.


رنگ پلاستیک چیست؟
رنگ پلاستیک چیست؟

بهترین رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک رنگ پلاستیک جز اولین رنگ‌ها بوده است که در طول تاریخ استفاده شده است و همچنان بیشترین کاربرد را در بین رنگ‌ها دارد. با گذشت سال‌ها ساختار این رنگ را تغییر دادند و از ویژگی‌های خاصی برخوردار است.

حلال رنگ پلاستیک

حدود 60 سال پیش برای نخستین بار، رنگ پلاستیک بر پایه وینیل استات در کشور تولید شد. اما اکنون رنگ پلاستیک بر پایه آب است به همین دلیل حلال رنگ پلاستیک آب است.

بتونه، چسب و رنگدانه مواد تشکیل دهنده رنگ‌های پلاستیکی هستند. این رنگ بعد از خشک شدن قابل شست و شو است ولی قبل از استفاده در آب حل می‌شود. چسبی که در این محصول به کار می‌رود، می‌تواند از انواع متفاوتی باشد.

انواع رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک در دو دسته‌ی رنگ تمام پلاستیک و رنگ نیم پلاستیک تولید می‌شود. رنگ تمام پلاستیک در برابر آب مقاوم است ولی در مقابل نم و رطوبت مقاومتی ندارد. رنگ نیمه پلاستیک مقاومت کمی در برابر آب و رطوبت دارد.

رنگ تمام پلاستیک

رنگ تمام پلاستیک قابل شست و شو است. دوام بالا و کیفیت خوبی دارد. رنگ تمام پلاستیک جمیل علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین خاطر زیاد خریداری می‌شود.

نسبت به رنگ نیم پلاستیک مقاومت بهتری دارد. پوشش‌دهی این محصول فوق العاده است. از رنگ تمام پلاستیک جمیل برای رنگ آمیزی دیوارها، سقف‌ها، دیوارهای گچی و غیره می‌توان استفاده کرد.

برای مطالعه ادامه مقاله به وب سایت جمیل مراجعه کنید.

آردینی اوخو
شنبه 20 شهریور 1400
بؤلوملر :

روش های جدید و آسان نظافت منزل

0 گؤروش
یازار:‌


استراتژی خود را تغییر بدهید

بزرگترین اشتباهی که همه می کنند این است که اتاق به اتاق نظافت می کنند. این کار خیلی کند و وقت گیر است. می توانید آشپزخانه را در چهار ساعت تمیز کاری کنید، یا کل خانه را. انتخاب با خودتان است. خیلی از مردم به یک جای خاص گیر می دهند و حسابی تمیزش می کنند و حالا نساب و کی بساب. اینطوری دیگر وقت و انرژی ای برای بقیه جاها نمی ماند. عاقلانه ترین و موثر ترین روش این است که همه جا را پشت سر هم دستمال بکشید و تمیز کنید و بروید. هیچ جا گیر نکنید!

شرکت خدمات نظافتی مهرگان با سابقه چندین ساله و داشتن نیروی نظافتی آقا و خانم قابل اعتماد و تمیزکار آماده ارائه خدمات نظافت منزل امیرآباد می باشد.



بیشتر حرفه ای های یک شرکت خدماتی طرفدار نظافت مرحله به مرحله هستند. یعنی مثلا اول گردگیری کل خانه، بعد جارو کشیدن کل خانه و همینطور الی آخر. فقط اینطوری کمی بیشتر راه می روید، که اتفاقا برای سلامتی کمر و رفع خستگی هم خوب است. اینطوری کار ها هم سریعتر پیش می رود چون ذهنتان روی حرکت کردن برنامه ریزی شده. با انجام این دستور العمل ها بصورت مرحله به مرحله، اگر مبتدی هستید ظرف ۴ ساعت، و وقتی حرفه ای شدید فقط در عرض دو ساعت و نیم کل خانه تان برق می افتد و از تمیزی می درخشد!

قدم اول نظافت خانه: گردگیری

همه اتاق ها را گرد گیری کنید. روی مبل ها و لوازم چوبی، رو و زیر قفسه ها، نرده ها، قاب عکس ها، تابلوها، تلویزیون و خلاصه همه خرت و پرت ها. هر جا شد گرد گیری خشک انجام دهید چون راحت تر است و مرطوب کردن یک شیء خاکی تمیز کردنش را سخت می کند. برای پاک شدن لکه های ناشی از جای دست و اثر انگشت، یک دستمال میکرو فایبر را با آب گرم نمدار کنید و روی سطوح لک شده بکشید. بالاترین جای لوازم منزل را فراموش نکنید. آنجا همیشه بیشترین خاک جمع می شود و بعد این گرد و خاک کم کم به پایین می افتد و کارتان را سخت می کند.

قدم دوم نظافت خانه: سطوح پارچه ای

گشتی در همه جای خانه بزنید، رو.تختی ها و روبالشی ها را عوض کنید، به رومبلی ها رسیدگی کنید و در صورت لزوم روی مبلمان خانه را با سری مخصوص برس دار جارو برقی تمیز کنید.

قدم سوم نظافت خانه: آینه ها و شیشه ها

با دوتا دستمال میکروفایبر، یکی مرطوب و یکی خشک همه شیشه ها و آینه ها را مثل آینه! برق بیندازید. اینطوری دیگر هیچ لکه ای نمی ماند.

قدم چهارم نظافت خانه: پاک کردن سطوح

همه سطوح منزل و پیشخوان آشپزخانه را تمیز و در صورت لزوم ضد عفونی کنید. یادتان نرود چیز هایی

که انگشتان دست با آنها زیاد تماس دارد را هم حتما حسابی تمیز کاری کنید.

مثلا کنترل تلویزیون، تلفن، دستگیره در، کلید و پریز ها و چیز های اینچنینی که معدن میکروب و جرم هستند.

قدم پنجم نظافت خانه: آشپزخانه و حمام

اسپری شوینده را روی وان، سینک، توالت بپاشید و بگذارید بماند. بعد برگردید و تمیزشان کنید. بعد نوبت آشپزخانه است که داخل مایکروفر، کابینت و در های لوازم آشپزخانه را تمیز می کنید. قدم ششم جارو زدن زمین و بعد سابیدن کف حمام و دستشویی و همه کفپوش های منزل است.

قدم ششم نظافت خانه: شستشوی کف

برای اینکه مطمئن شوید همه کف سرویس بهداشتی را بطور کامل تمیز ضد عفونی کرده اید، می توانید مثل من این کار را بصورتی که روی زانوها و کف دست هایتات قرار گرفته اید انجام دهید تا کاملا روی سطح زمین مسلط باشید.

قدم هفتم نظافت خانه: جارو برقی

جارو برقی کشیدن را از اتاق خواب ها شروع کنید و بعد اتاق نشیمن و همینطور ادامه مسیر تا بیرون در ورودی خانه. وسواس بخرج ندهید و فقط به حرکت ادامه دهید. اگر هم احیانا نقطه کوچکی جا ماند، هفته آینده جارو می شود.

منبع:

https://sanjagh.pro/blog/article/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84

آردینی اوخو
پنجشنبه 18 شهریور 1400
بؤلوملر :

درباره سونی ؛ تاریخچه و محصولات سونی

0 گؤروش
یازار:‌

تاریخچه شرکت سونی

شرکت سونی در سال 1946 با همکاری ایبوکا ماسارو و آکیو موریتا با نام Tsushin Kogyo (شرکت مهندسی ارتباطات از راه دور توکیو) تاسیس شد. Ibuka و Morita با 200000 ین ( کمی بیش از 1500 دلار ) در یک ساختمان فروشگاهی، شروع به کار کردند. این دو فرد که در زمان جنگ جهانی دوم در ارتش مشغول به خدمت بودند با همدیگر ملاقات کرده و با ترکیب توانایی هایشان توانستند لقب جذاب ترین رابطه کاری در تاریخ تجاری را ازان خود کنند. ایبوکا ذهن خلاق و مخترع گروه بود و موریتا مدیریت و بازاریابی را بر عهده داشت، به گونه ای که این دو مکمل و کامل کننده سونی بودند.

اولین محصول سونی یک دستگاه پلوپز بود، که اولین شکست سونی نیز به حساب می آید، این محصول سونی نتوانست فروش موفقیت آمیزی را به دنبال داشته باشد. به دنبال اولین شکست سونی مؤسسان آن با تلاش بیشتر توانستند اولین دستگاه ضبط ژاپنی را با الهام از مدل آمریکایی آن تولید کنند. این محصول که به Type-Gمعروف بود نیز نتوانست نظر مردم را جلب کند و سونی باری دیگر خود را در بازار ژاپن نشان دهد.

به دنبال شکست هایی که در ابتدای شروع کار سونی به بار آمدند، ایبوکا و موریتا به فکر راه چاره ای افتادند و سرانجام با انتشار 999 راه استفاده از دستگاه ضبط صوت، مردم کم کم نحوه استفاده از دستگاه را فراگرفتند و فروش Type-G پیشرفت چشم گیری پیدا کرد. در آن زمان که ژاپن در جنگ بود، مردم می خواستند از اخبار باخبر باشند، در نتیجه تقاضا برای رادیوی سونی به قدری افزایش یافت، که بنیانگذاران مجبور شدند تسهیلات خود را بیشتر کند.

برای خرید سیستم سونی کافی است فروشگاه سونی شهراد را در گوگل سرچ کنید.



درباره شرکت سونی

انتخاب نام مناسب برای شرکت تازه تأسیس سونی یکی از چالش های پیش روی موسسان بود. در ابتدا تصمیم بر آن گرفته شد که از TKK که سرحرف کلمه های Tokyo Tsushin Kogyo بود استفاده شود، اما شرکت Tokyo Kyuko با این نام در ژاپن شناخته شده بود. ایبوکا و موریتا در ژاپن غالباً سونی را با نام Totsuko معرفی می کردند، اما موریتا طی سفری که به آمریکا داشت، دریافت که تلفظ واژه Totsuko برای آمریکایی ها دشوار است. در نهایت این دو تصمیم گرفتند نام شرکت خود را ترکیب دو کلمه Sonus (به معنای صدا و صوت در لاتین) و کلمه Sony ( کلمه ای برای صدا کردن یک پسر جوان در آمریکا) بگذارند. در واقع آن ها می خواستند نامی را برای شرکت خود برگزینند که در تمام دنیا به یک روش تلفظ شود و آن چیزی نبود جز؛ سونی.

اقدامات ابتدایی کمپانی سونی

سونی که یکی از شرکت های تازه نفس آن زمان ژاپن بود، تمام تلاش خود را می کرد تا با تولیدات متفاوت و نوآورانه خود نظر مردم را به خود جلب کند. Morita Akio که یک مدیر توانا و فردی ماهر در کسب و کار بود، فهمید که بازار آمریکا بیش از هر کشور دیگری می تواند برای سونی مفید واقع شود و در صورتی که در آن جا خودی نشان دهند، می توانند به فروش جهانی برسند. پس از موفقیت های حاصل از فروش Type-g و رادیوهای ترانزیستوری، سونی دست به تولید اولین تلویزیون قابل جابه جایی زد. فناوری های آن زمان به گونه ای بودند که تلویزیون ها به قدری سنگین بود که توسط چند نفر با مشکل جابه جا می شد، اما شرکت سونی ادعا می کرد که تلویزیونی با قابلیت حمل را تولید کرده است. در این تلویزیون از امواج رادیویی برای پخش تصاویر استفاده شده بود که باعث شد مردم به جای خرید تلویزیون های سنیگن وزن و جاگیر به سمت این محصول جادویی رویی بیاورند.

بنیانگذاران سونی اولین شرکت ژاپنی با نوآوری های خارق العاده را تاسیس کرده بودند، که هر ساله اختراعات و محصولات جدیدی را در خط تولید خود قرار می داد. Sony در سال 1971 از یک پخش کننده ویدیویی رونمایی کرد که قادر بود نوارها را در تلویزیون به صورت رنگی نمایش دهد. به دنبال آن سونی از اولین نوار کاست قابل حمل خود با نام WalkMan رونمایی کرد. این دستگاه با قابلیت پخش نوار کاست ها در هر مکانی به کاربران اجازه می داد در هر جایی که دوست دارند به محتوای دلخواه شان گوش دهند. از دیگر محصولات سونی پخش کننده CD، دوربین عکاسی، موبایل و PlayStation بودند، که در ادامه هر کدام را به صورت تخصصی بررسی می کنیم.

محصولات شرکت سونی

شرکت سونی یکی از کمپانی های خوشه ای و چند ملیتی ژاپنی است، که رقیب سرسخت دو برند سامسونگ و ال جی به شمار می آید. در طی سال های متوالی شرکت سونی همواره یکی از برترین تولید کنندگان در صنعت های مختلف بوده و هنوز هم این برند جهانی در رتبه بندی ها همیشه جایگاه خاصی را گرفته است. در ادامه به مهم ترین محصولات و حوزه های فعالیت شرکت سونی می پردازیم.

کنسول های بازی سونی | Gaming

دوربین های عکاسی شرکت سونی

لپ تاپ های برند سونی

تلویزیون های سونی

تلویزیون های سری Master

سیستم های صوتی

تلفن های هوشمند

منبع:https://bargobad.com/blog/about-sony-sony-history-and-products/


آردینی اوخو
چهارشنبه 17 شهریور 1400
بؤلوملر :

باطری ماشین خود را چگونه بفروشیم؟

0 گؤروش
یازار:‌

برای آشنایی با خریدار باطری ماشین در تهران بهتر است ابتدا با انواع باطری ماشین آشنا شوید.
هر باطری فرسوده بین 15 تا 18 کیلوگرم است که بخشی از وزن آن را پلاستیک تشکیل داده و بخش دیگری از آن شامل اسید باطری می­باشد و بقیه وزن باتری را سرب تشکیل می­دهد که قسمت سرب آن جزء مهم­ترین بخش و ارزشمند ترین قسمت باطری فرسوده ماشین به شمار می­رود. این سرب­ها به چرخه تولید باطری سالم بر می­گردند و موجب روتق و صرفه­جویی اقتصادی می­شود.
انواع باتری ماشین

  • باطری قابل سرویس
  • باتری سرب اسیدی
  • باتری اتمی

باتری قابل سرویس

این نوع باتری از استقبال پایینی در بین صاحبان خودرو و حتی خریدار باتری کهنه ماشین برخوردار است. دلیل این موضوع نیز این است که بیشتر افراد بعد از خرابی باتری ترجیح می­دهند که اقدام به تعویض کامل آن نمایند. اما این باتری­ها قابل تغییر هستند و بعد از سولفاته شدن و خرابی می­توان آنها را تعمیر کرد. اما به دلیل ذکر شده افراد تمایلی به تعمیر نداشته و باتری جدید خریداری می­کنند.

باتری سرب اسیدی

این نوع باتری­ها قابل شارژ بوده و به راحتی افراد می­توانند چگالی الکترولیت آن را مورد بررسی قرار دهند. باتری سرب اسیدی قابل تعمیر بوده و با هزینه­ای اندک به تعمیر آن می­پردازند.

باتری اتمی

باتری اتمی جز­ء باتری­‌هایی است که نیاز به نگهداری ندارد و اصولاً دچار خرابی نمی­شود. از همین رو، جزء باتری­های پرفروش محسوب می­شود.­

تفاوت باتری های اتمی و اسیدی

موضوعی که باعث تمایز باتری­های اتمی نسبت به سایر باتری­ها شده است؛ عدم نیاز به بررسی و رسیدگی به این نوع از باتری­ها است.

مزیت دومی که باعث می­شود باتری اتمی مورد توجه افراد قرار گیرد؛ عمر طولانی آن نسبت به باتری­های اسیدی می­باشد.

از ویژگی سوم باتری اتمی می­توان به عنوان مهم­ترین و اصلی­ترین مزیت آن نام برد. قطعا برای شما نیز پیش آمده که چند روز از ماشین استفاده نکنید. در این حالت اصطلاح خالی شدن باتری ماشین به کار می­رود و موجب روشن نشدن خودرو می­شود. اما اگر باتری ماشین، اتمی باشد؛ حتی بعد از چندین روز استفاده نشدن، باز هم به راحتی روشن می­شود. این حالت در باتری­های اسیدی وجود ندارد و دچار تخلیه و خالی شدن باتری می­شوند.

منیع:https://depochi.com/post-detail/60e85b33860a6dc7c00c0d62/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%B3%D9%88%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%7C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86


آردینی اوخو
سه شنبه 9 شهریور 1400
بؤلوملر :