سارا

راه اندازی شغل سمساری؟

0 گؤروش
یازار:‌

راه‌های تهیه وسایل دست‌دوم برای مغازه سمساری

تهیه وسایل دست‌دوم از منزل خود و اقوام

یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای تهیه وسایل مغازه سمساری در ابتدای شروع کار، تهیه وسایل از دوستان و اقوام است خیلی از اطرافیان ما وسایلی دارند که نیاز به آن ندارند و یا قصد فروش آن کالا رادارند، فقط کافیست که از شغل شما آگاه شوند تا کالا را برای فروش در اختیارتان قرار بدهند

وب سایت دپوچی یک خریدار ضایعات در کرج می باشد.

خرید وسایل از سمساری‌های سطح شهر

بهترین شیوه این است که وسایل دست‌دوم را از سمساری‌های سطح شهر بخرید و از طریق آگهی دادن در سایت‌ها، برایشان مشتری و خریدار پیدا کنید. همچنین می‌توانید با سمساری‌های مختلف سطح شهر خودتان قرارداد ببندید و بابت فروش وسایلشان در اینترنت از آنها سود خودتان را بگیرید.

خرید کالای دست‌دوم از اینترنت

به دلیل گستردگی اینترنت ممکن است شما کالاهای دست‌دوم را باقیمت پایین در اینترنت بیابید (مثلاً در سایت دیوار، شیپور و…) و یا اینکه فروشنده تخفیف مناسبی می‌دهد،

شما با خرید این کالاها ، می توانید آن را دوباره در اینترنت یا بازار به فروش برسانید. نکته مهم اینکه حتما شناخت از کیفیت جنس داشته باشید.

 

گام پنجم: فوت کوزه‌گری در سمساری

نکات کلیدی در کسب درآمد با شغل سمساری

کسب‌وکار یا خرید فروش وسایل دست‌دوم قاعده و قانون خود را دارد که با رعایت آنها می‌توانید فروش بیشتری هم داشته باشید لذا به این نکات توجه کنید:

دقت در خرید برخی کالاهای دست‌دوم

هر نوع وسایل دست‌دوم را نباید خرید و یا فروخت. ضمن اینکه در خرید وسایل خاص که احتمال خرابی، تقلب و کلاه‌برداری در آن هست باید دقت کنید.
مثلاً در خرید وسایل دست‌دوم الکترونیکی، گجت ها، تلفن‌های همراه و عتیقه‌جات که احتمال خرابی و یا تقلبی بودنشان است با وسواس و دقت فراوان وارد شوید و تا زمانی که از سلامت آنها مطمئن نشده‌اید اقدام به خریدوفروش آنها نکنید.

تعمیر وسایل دست‌دوم جهت کسب سود بیشتر

برخی از وسایلی که برای فروش می‌گذارند می‌توانید آنها را خریداری کنید و با انجام برخی تعمیرات جزئی، باقیمت بالاتر بفروشید.
مثلاً میزها را بعد از خریداری تعمیر و رنگ بزنید و یا دوچرخه‌ها را بعد از خریداری و انجام تعمیرات بفروشید. البته باید توانایی تعمیرات محصول را داشته باشید و یا برای تعمیرات این وسایل را به کسی بدهید.

هزینه کردن و یا پرداخت درصدی از سود به سایت‌ها

همه‌چیز سایت‌ها برای آگهی دادن رایگان نیست مثلاً سایت ایسام، درصدی بابت فروش از افراد می‌گیرد این درصد بابت حق واسطه‌گری یا دلالی می‌باشد برای اینکه تا زمانی که خریدار صحت کالای دریافتی را در سایت تأیید نکند، مبلغ پرداختی خریدار را به‌حساب فروشنده واریز نمی‌کنند.

همچنین علاوه بر تبلیغات رایگان، در برخی سایت‌ها مثل دیوار، بابت برخی امتیازات باید هزینه کنید تا فروشتان افزایش یابد مثلاً آگهی رایگان در این سایت بعد از مدتی در لابه‌لای سایر آگهی‌ها گم می‌شود و یا پس از مدتی حذف می‌شود برای اینکه آگهی شما در بالا باشد و بیشتر دیده شود باید هزینه پرداخت کنید.

منبع:https://jobsacademy.ir/junk-shop/

آردینی اوخو
دوشنبه 25 مرداد 1400
بؤلوملر :

خرید سیستم صوتی سونی با بهترین کیفیت

0 گؤروش
یازار:‌



سیستم صوتی سونی یکی از محبوب‌ترین سیستم‌هایی است که افراد می‌توانند با استفاده از آن فضای منزل را شبیه به سالن سینما و یا تئاتر کنند. با صرف هزینه‌ای کم‌تر از یک گوشی آیفون شما می‌توانید سیستم فوق حرفه‌ای را در منزل خود و برای حتی مهمانی و مجالس خریداری کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

برای خرید سیستم صوتی در تهران به فروشگاه سونی شهراد مراجعه کنید.


خرید سیستم صوتی سونی
خرید سیستم صوتی سونی

سیستم صوتی سونی، ترکیبی است از یک سری قطعات صوتی به علاوه اسپیکر که صدا را شبیه به آن چیزی که شما در سالن‌های حرفه‌ای می‌شنوید، تبدیل می‌کند. هم چنین کاربرانی که علاقه زیادی به تماشای فوتبال و یا ورزش مورد علاقه خود دارند با استفاده از سیستم صوتی سونی می‌توانند این فضا را در منزل خود و به شکل کاملا طبیعی تداعی کنند و این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز مربوط به آن است.

تفاوت میان سیستم صوتی سونی در منزل نسبت به سیستم‌هایی که در سالن‌های سینما و ورزشی نصب شده در تکنولوژی آن است، به طوری که در سالن‌های سینما از این سیستم صوتی در تمامی جایگاه‌های اصلی سالن استفاده شده، این در حالی است که سیستم صوتی منزل به گونه‌ای طراحی شده که صدا به صورت چندگانه و با تکنولوژی فوق پیشرفته در منزل پخش می‌شود و این مساله باعث واقعی شدن صدای پخش شده از داخل این سیستم می‌شود.

هدف اصلی از نوشتن این مطلب، بررسی چند مدل از بهترین سیستم صوتی سونی است تا شما بتوانید با ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید.

سیستم صوتی سونی مدل CMTSBT100

اگر فضای کوچکی در اختیار دارید و می‌خواهید بهترین سیستم صوتی را برای این فضا انتخاب کنید، پیشنهاد ما سیستم صوتی سونی مدل CMTSBT100 است. در واقع این سیستم از قدرت پخش 50 وات بهره می‌گیرد و یک پخش کننده سی دی سر خود بر روی آن نصب گردیده است. قابلیت‌های بی نظیری برای آن در نظر گرفته شده تا کاربران به بهترین شیوه ممکن بتوانند از آن بهره بگیرند. یکی از این قابلیت‌های مهم، امکان اتصال این سیستم به گوشی‌های هوشمند است تا به سادگی بتوان محتویات داخلی این گوشی‌های هوشمند را از طریق این سیستم صوتی پخش کرد. همچنین از دیگر قابلیت‌های مهم طراحی شده در این سیستم صوتی سونی می‌توان به بلوتوث، امکان پخش رادیو در مسیرهای AM/FM و پورت USB اشاره کرد.

از مهم‌ترین معایب مربوط که به این سیستم وارد است، قابلیت پخش 250 آهنگ است که بعد از به اتمام رسیدن موسیقی خود سیستم به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود، البته طراحان این کار را برای صرفه‌جویی در انرژی، انجام داده‌اند. در حالت کلی سیستم صوتی سونی مدل CMSBT100 یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین سیستم‌هایی است که تاکنون جهان به خود دیده و شما می‌توانید با توجه به شرایط منزل خود از آن استفاده کنید.

به یکی از قطعات بسیار محبوب در میان سیستم‌های صوتی می‌توان به باند سونی اشاره کرد. در این جا به یکی از بهترین باندهای سونی اشاره می‌کنیم.

باند سونی 6939

یکی از جذاب‌ترین قطعات مربوط به سیستم صوتی سونی، باند می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی مربوط به آن امکان راه اندازی ساده و راحت آن است بدون این که به آمپلی‌فایر نیاز باشد به انواع ضبط‌های فابریک و غیر‌فابریک متصل می‌شود و این کار را برای افرادی که می‌خواهند از این باند استفاده کنند بسیار راحت کرده است. دیگر قابلیت مهمی که در این باند در نظر گرفته‌اند طراحی ظاهری بی نظیر و منحصر بفرد آن است به صورتی که دارای تیوترهایی با کیفیت ساخت بسیار بالاست، همچنین از بیس عمیق و نرمی بهره می‌گیرد.

از این باند می‌توان در انواع پژو و پراید استفاده کرد، همچنین برای قسمت جلویی پراید و سمند نیز گاهی اوقات استفاده می‌شود که وضعیت ظاهری این خودروها را بسیار جذاب‌تر می‌کند.

باند سونی N6950

این باند به شکل بیضی است و بیشینه صدای خروجی آن 600 وات است. از امکانات مهم مربوط به این سیستم صوتی سونی می‌توان به اسپیکر 5 جهته آن اشاره کرد که فرکانس صدا را به صورت موزون و مشخص به تمامی جهات پخش می‌کند. نصب ساده این باند یکی دیگر از ویژگی‌های بارز مربوط به آن است. همچنین در نظر‌سنجی که در سایت معتبر دی‌جی‌کالا از خرید این محصول گذاشته شده بود، مشتریان ارزش خرید در برابر قیمت این دستگاه را فوق‌العاده در نظر گرفته‌اند و همین مساله موجب محبوبیت بالای آن شده است.

با توجه به اینکه این باند به صورت بیضی شکل است برای استفاده از طاقچه‌ی پشتی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به ساختار 5 جهته اسپیکر آن به سادگی می‌توان صدا را در تمامی جهات خودرو حس کرد و از شنیدن موسیقی لذت برد.

در این مطلب ابتدا به بررسی یکی از بهترین سیستم صوتی سونی به نام CMTSBT100 اشاره کردیم، و ویژگی‌های بارز آن را مورد اشاره قرار دادیم. هم چنین به یکی از مهم‌ترین قطعات مربوط به این سیستم صوتی، یعنی باند سونی اشاره کردیم و بهترین مدل‌های آن را به شما معرفی کردیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی خرید این سیستم‌های صوتی با ما تماس بگیرید

منبع:

https://sony-co.com/showpost/8/-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C

آردینی اوخو
یکشنبه 24 مرداد 1400
بؤلوملر :

نکاتی برای نظافت سریع منزل

0 گؤروش
یازار:‌

در این مقاله نکاتی برای راحتی نظافت منزل به شما بانوان عزیز بیان شده است

در صورتی که در کار نظافت منزل خود به کمک نیاز داشتید شرکت خدماتی مهرگان اماده نظافت منزل صادقیه می باشد. فقط با یک تماس نیرو های متخصص ما به کمک شما می آیند.

1-استفاده کردن از دستکش ظرفشویی خیس جهت تمیز کردن موی حیوانات خانگی:

این روش بسیار راحت و بدون هزینه است که می توانید دستکش تمیز و خیس را روی چیزهایی مثل کاناپه و پرده ها و یا حتی لباسه بکشید و آنها را تمیز کنید.

2. استفاده از دمپایی لاستیکی یا پلاستیکی برای تمیز کزدن موی حیوان خانگی:

حتی به جای استفاده از دستکش خیس میتوانید از یک دمپایی لاستیکی تمیز برای تمیز کردن موی حیوانات و نظافت وسایل استفاده کنید.

3. استفاده از فیلتر قهوه جهت تمیز کردن راحت و عالی شیشه و آینه:

بدون استفاده از مواد شوینده و شیمیایی، می توانید به راحتی شیشه ها و آینه ها را فقط با یک جاروب و یک صافی قهوه تمیز کرد.

نکات ریز و طلایی خانه داری راحت

4.استفاده از جوراب برای کشیده نشدن وسایل کوچک به داخل جاروبرقی :

میتوانید با بستن جوراب بر سر لوله جارو برقی از کشیده شدن پول و اشیا کوچک با ارزش به درون جارو برقی جلوگیری کنید.

5. تمیر کردن راحت ماکروویو با یک فنجان آب و آب لیمو:

مشکل اصلی استفاده از مایکروویو کثیف شدن آن بوده که با انفجارهای غذایی که داخلش اتفاق می افتد به شدت آلوده می شود. اما این مسئله یک راهکار ساده داشته که می توان در یک چشم به هم زدن آن را به طور کامل با یک فنجان آب و عصاره یک نصف لیمو تمیز کرد. برای این کار کافی است مخلوط آب و عصاره لیمو را به مدت 5 دقیقه در مایکروویو گذاشته تا بخار شود، بعد از آن، داخل مایکروویو به راحتی قابل پاک شدن است.

6.استرلیزه کردن و از بین بردن آلودگی اسفنج های ظرفشویی با مایکروویو:

اسفنجهای ظرفشویی خود می تواند منبع بزرگی از باکتری و آلودگی باشد که دلیل آن باقی ماند مواد غذایی در ساختار آنهاست که می توان با قرار دادن آنها در مایکرو برای 2 دقیقه در دمای بالا این آلودگیها را از بین برد.

7.آماده کردن یک ماده تمیز کننده قوی برای کل منزل:

با مخلوط 4 قاشق غذاخوری جوش شیرین و 1 لیتر آب گرم می توانید یک ماده تمیز کننده ارزان و غیر شیمیایی درست کنید و با آن سطوح، کف و هر جای دیگری را تمیز کرده و نظافت منزل را سریع انجام دهید.

8.استفاده از سرکه در تمیز کردن راحت و سریع سر دوش حمام:

یکی از مواد تمیز کننده بسیار مفید و غیر شیمیایی سرکه است. شما می توانید با قرار دادن سردوش حمام در خلوطی از آب جوش و سرکه ، آن را به راحتی تمیز کنید و گرفتگی روزنه های آن برطرف شود.

ترفندهای بینظیر و راحت در خانه داری

9.از بین بردن لکه و اثر انگشت از روی استیل با استفاده از روغن بچه:

برای تمیز کردن کاپوت ماشین و هر وسیله دیگر ساخته شده از استیل ضد زنگ می توانید از یک تکه پارچه آغشته با روغن بچه استفاده کنید و تمامی لکه ها را پاک کنید.

10.استفاده از مسواک نظافت منزل:

از مسواکهای کهنه غیر قابل استفاده می توان به عنوان برس های کوچک درنظافت جاهای مختلف خانه که جارو برقی به آنها دسترسی ندارد مانند دستشویی و روشویی و .. استفاده کرد. فقط قبل از استفاده، آن را در آب جوش بگذارید تا بار میکروبی آن از بین برود.

11.بهترین نکات نظافت منزل، استفاده مواد معطر برای رهایی از بوی بد سطل زباله :

همیشه بوی بد سطل زباله موجب آزار می شود به خصوص در زمان خالی کردن آن. شما می توانید با قرار دادن مواد معطر ورقه های خشک کن لباس و یا مواد دیگر در سطل زباله به همراه یک کیسه، تا حد زیادی مانع از بوی بد سطل شوید.

12.درمان بوی بد کفش با استفاده از جوش شیرین:

واقعا جوش شیرین یک ماده­ فوق العاده در امور نظافت است. در اینجا هم ، می توان با ریختن مقداری جوش شیرین درون کفش، خیلی راحت از شر بوی بد آن راحت شوید.

منبع:http://asayesh-gostar.ir/

آردینی اوخو
شنبه 23 مرداد 1400
بؤلوملر :

راهنمای خرید تلویزیون سونی!

0 گؤروش
یازار:‌

در این مقاله قصد دارم نکاتی در مورد خرید تلویزیون سونی و همچنین معرفی نمایندگی سونی در تهران بپردازم.

برای خرید تلویزیون در جمهوری نیز میتوانید به نمایندگی سونی شهراد مراجعه کنید.

در هنگام خرید تلویزیون سونی می‌بایست به چند نکته توجه کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

رزولوشن تصویر یکی از آن مواردی است که حتما در هنگام خرید تلویزیون سونی می‌بایست به آن توجه کنید. این موضوع و خصوصیت، دقت نمایش تصویر را نمایش می‌دهد و در اصل هر چقدر تلویزیون سونی از رزولوشن بیشتری برخوردار باشد در واقعیت می‌گوییم که دارای دقت تصویر بیشتری است. در حال حاضر دو مدل تلویزیون سونی در بازار موجود است که به آن‌ها UHD و FHD می‌گوییم. تلویزیون‌های UHD دارای قدرت رزولوشن 4 برابر FHD هستند و اساسا به آن‌ها 4K هم می‌گوییم. این نکته را در آخر باید یادآوری کنیم که به زودی تلویزیون‌های 8K هم به بازار می‌آیند که قدرت به مراتب بیشتری از نظر کیفیت تصویر نسبت به سایر مدل‌ها دارند.

 

Image for post

 

ازکجا سونی بخریم؟ | از کجا بخریم سونی

اما تلویزیون‌هایی که دارای قدرت رزولوشن بیشتری هستند به مراتب هزینه بیش‌تری برای خرید آن، می‌بایست پرداخت کنید. در این‌جا می‌خواهیم به شما مشاوره بدهیم که اگر از انتخاب تلویزیون تنها به فکر دیدن فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود هستید نیازی به خرید تلویزیون سونی آن هم از مدل 4K ندارید، اما اگر می‌خواهید بیشترین لذت را از دیدن فیلم سینمایی مورد علاقه خود ببرید و یا این که به تماشای فوتبال و تیم مورد علاقه خود بپردازید مسلما خرید تلویزیون سونی آن هم از مدل 4K شما را به این خواسته خواهد رساند.

 

در این فروشگاه سونی مهم‌ترین راهکارها در هنگام خرید تلویزیون سونی به شما داده می‌شود. اگر فاصله نشستن شما تا تلویزیون کم‌تر از 2 متر است تلویزیون‌های بیشتر از 48 اینچ را خریداری نکنید، اما اگر فاصله شما از 3 متر بیشتر است مسلما می‌توانید به فکر خرید تلویزیون بزرگ‌تر از 48 اینچ باشید.

 

 
Image for post

 

 

از کجا سونی بخریم؟ (از کجا بخریم سونی)

روش‌های انتخاب مراکز خرید تلویزیون سونی

اگر در شهر کوچکی هستید و یا این که شهر شما دارای فروشگاهی معتبر در زمینه خرید و فروش تلویزیون سونی نیست و قصد خرید تلویزیون سونی را دارید دو راه دارید، اول این که به شهر بزرگی بروید و در یکی از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید و یا این که با گشتی در اینترنت، فروشگاه‌های معتبری را در این زمینه پیدا کنید و با آن‌ها در این زمینه ارتباط بگیرید. این که کدام یک از این روش‌ها را انتخاب کنید خود نیاز به بحث و مشاوره دارد، اما مسلما مهم‌ترین پارامتر برای شما قیمت تلویزیون سونی است که به نسبت سایر برندها از هزینه بسیار بیش‌تری برخوردار است.

فروشگاه‌های اینترنتی به نسبت سایر فروشگاه‌ها هزینه کم‌تری را بر روی تلویزیون سونی می‌گذارند، اما نکته‌ای که این جا از اهمیت زیادی برخوردار است در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی امکان فروش تلویزیون اقساطی وجود ندارد البته در همین سایتی که در حال خواندن این مطلب هستید امکان خرید اقساطی برای شما فراهم شده است. هر چند در برخی از این فروشگاه‌های اینترنتی معتبر امکان فروش اقساطی تلویزیون هم میسر شده است.

گزینه فروشگاه اینترنتی و پیدا کردن شرکت معتبر در این زمینه که نمایندگی رسمی شرکت سونی را دارد و تنها محصولات این شرکت را به فروش می‌رساند، بهترین راه‌حل برای اشخاصی است که دوست ندارند برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود زیاد جست و جو کنند. مسلما در این فروشگاه‌های اینترنتی مشخصات کامل محصول به همراه قابلیت‌های آن بیان شده و این قضیه می‌تواند شما را در انتخاب محصول مورد نظر راهنمایی کند.

منبع:نمایندگی سونی شهراد


آردینی اوخو
پنجشنبه 21 مرداد 1400
بؤلوملر :

ویژگی تحصیل در دانشگاه های مجازی؟

0 گؤروش
یازار:‌

امروزه با توجه به شرایط حاکم در جامعه، طیف وسیعی از افراد تمایل به آموزش های غیر حضوری دارند. در این بین، از دانشگاه غیرحضوری استقبال بیشتری شده است. زیرا علاوه بر امکان دریافت آموزش از راه دور، می توان در مدت زمان کوتاه تری نیز مدرک مورد نیاز را دریافت کرد. اما قبل از هر گونه اقدامی باید درباره مزایا و معایب اینگونه دوره ها آگاهی لازم را کسب نمایید.

مزایای آموزش غیر حضوری

گذراندن آموزش های غیر حضوری برای دانشجویان مزایای زیادی را به همراه دارد که عبارت اند از:

زمان آموزش

اولین مزیت آموزش آنلاین نسبت به دوره های حضوری در میزان زمان لازم برای اتمام دوره است. به عنوان مثال شما برای گذراندن و دریافت مدرک کارشناسی نیاز به طی 4 سال دارید. اما اگر به جای آن از دوره لیسانس غیر حضوری استفاده نمایید؛ در زمان بسیار کوتاهی قادر به اتمام مقطع کارشناسی هستید که این موضوع برای افرادی که با کمبود زمان برای دریافت مدرک مواجه شده اند بسیار راه گشا خواهد بود.

دسترسی راحت به مطالب

از دیگر ویژگی هایی که دوره های غیر حضوری دارند این است که شما بدون محدودیت، به مطالب دروس مختلف دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این موضوع، در اکثر دوره ها نیاز به آنلاین بودن همزمان شما با استاد وجود ندارد و هر زمانی که آنلاین شوید، می توانید به مطالعه مطالب بپردازید.

اما ویژگی مهمی که این نوع آموزش ها دارند این است که حجم مطالب کمتری را در برمی گیرد و به دلیل آموزش از راه دور، اساتید فقط موضوعات مهم و کاربردی را مطرح کرده و مطالبی که حائز اهمیت نیستند را بازگو نمی کنند که این امر باعث می شود شما در بازه امتحانی حجم کمتری را برای امتحان مطالعه کرده و نتیجه مطلوب تری را نیز دریافت نمایید.

صرفه جویی در هزینه

دوره های آموزش از راه دور همیشه هزینه کمتری نسبت به سایر دوره های حضوری دارند. از همین رو باعث صرفه جویی مالی برای دانشجویان می شود.

به طور کلی دوره های آموزش غیر حضوری برای افراد کارمند و یا کسانی که از نظر زمانی وقت محدود و کمی دارند، بسیار کاربردی و مفید است.

معایب آموزش های غیرحضوری

آموزش های آنلاین نیز مانند سایر موضوعات در کنار مزیت های فراوان، مشکلات و ایراداتی را نیز دارد. اما مهم ترین موضوع در آموزش های از راه دور عدم تعامل کافی با اساتید است. شما در اینگونه دوره ها امکان پرسش و پاسخ کمتری نسبت به کلاس های حضوری دارید. همچنین از دیگر معایب آموزش های آنلاین عدم امکان انجام پروژه های عملی است.

آیا دوره های غیر حضوری و آنلاین مفید است؟

حال با وجود مزایا و معایب اینگونه از دوره های آموزشی، پرسشی که مطرح می شود این است که در نهایت این نوع از آموزش و تحصیل مناسب است یا خیر؟

برای انتخاب هر موضوعی باید ابتدا تمام مزایا و معایب آن را بررسی کرده، سپس اقدام به تصمیم گیری نمایید. با توجه به نکات گفته شده در این مطلب، بهترین شیوه یادگیری، آموزش غیر حضوری است. مخصوصا در مقطع کارشناسی می توان از دانشگاه غیرحضوری استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

برای استفاده از این نوع دوره ها مراکز آموزشی زیادی وجود دارند که باید دقت نمایید آموزشگاهی معتبر را انتخاب کنید. در همین راستا آموزشگاه صنعتگران با 20 سال سابقه درخشان در امر آموزش و دارای دانشگاه های معتبر می تواند شما را برای دریافت مدارک تحصیلی در مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس غیر حضوری و فوق لیسانس کمک نماید.

در نهایت نیز این نکته را متذکر می شویم که دانشگاه غیرحضوری و یا سایر گواهینامه ها و مدارک به معنی خرید مدرک نیست. بلکه شما صرفا به جای حضور و صرف ساعت های طولانی در دانشگاه و کلاس ها، می توانید به صورت آنلاین و در زمان کوتاهی مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه های معتبر صنعتگران بگیرید. همچنین از ویژگی های این دانشگاه می توان به شهریه اقساطی کلاس ها، دریافت مدرک معتبر از وزارت علوم و امکان ثبت نام بدون کنکور اشاره کرد.

منبع:

https://vrgl.ir/HsiLy

آردینی اوخو
چهارشنبه 20 مرداد 1400
بؤلوملر :

درباره برند ایکس ویژن

0 گؤروش
یازار:‌

در این مقاله قصد داریم برند ایکس ویژن و یک نمایندگی ایکس ویژن در تهران را به شما معرفی کنم تا شما به راحتی و اطمینان کامل محصولات ایکس ویژن را خریداری کنید.

ورود ایکس ویژن به بازار ایران درسال 1385 بود این برند که یکی از زیر مجموعه های شرکت مادیران بوده، با راه اندازی خط تولید تلویزیون های X.Vision وارد بازار تجهیزات صوتی و تصویری شد. کیفیت بالای محصولات موجب قرارگیری این برند درجایگاه سوم بازار شد.

گروه مادیران در سال ۱۳۴۳ با عنوان شرکت امیری و شرکا شروع به کار کرد. مؤسس این شرکت محمود امیری بود. وی در سال ۱۳۱۸ در تهران متولد شد و دوره تحصیلات خود در زمینه تجارت را در لندن گذراند. محمود امیری در خانواده متمول و روشن فکر آذری الاصل بزرگ شد. او در اواخر دهه سی شمسی به همراه پدرش اولین سوپرمارکت بزرگ را در تهران راه اندازی می کند. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

اوایل شرایط کاری سوپرمارکت بارونق همراه بود اما بعدها باوجود رقبا و شرایط اقتصادی کشور مجبور می شوند که سوپرمارکت را تعطیل کنند. محمود پس از آشنایی با ماشین حساب های برقی ژاپنی از آن ها نمایندگی فروش در ایران را گرفته و در این زمینه شروع به کار می کند.

کار شرکت امیری و شرکا درواقع با فروش همین ماشین حساب ها پا می گیرد تا اینکه پس از مدتی شروع به فروش تلویزیون های اسکناس شمار هم می کند. ازآنجایی که اجناس فروخته شده ژاپنی بود پس قیمت مناسب تری نسبت به رقبای اروپایی و آمریکایی خود داشت. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

البته قابل ذکر است که شرکا درواقع اعضای خانواده امیری بودند. شرکت امیری پس از مدتی با شرکت شارپ شروع به همکاری و فروش ماشین حساب دیجیتال و تلویزیون های اداری می کند.

در ابتدای امر این شرکت مادیران با شروع تولید تلویزیون به فعالیت خود در این برند ادامه داد بعد از مواجه شدن با استقبال مردم کشور عزیزمان ایران و گستردگی فعالیت پیشین شرکت مادیران در سال 1389 اولین فضای اداری باز در ایران را افتتاح کرد.

گروه مادیران تمامی شعبات خود را به ساختمان اداری تازه تاسیس مادیران منتقل کرد. این ساختمان تنها مرکز اداری با طراحی فضای باز در ایران است. علاوه بر شعبات گروه مادیران، دفاتر مرکزی چند شرکت بین المللی هم در ساختمان مادیران قرارگرفته است. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

بعد از 6 سال بالاخره شرکت مادیران فعالیت خود را در شبکه لوازم خانگی گسترده کرد و در سال 1395 مادیران در ادامه برنامه های روبه رشد خود، فعالیت در عرصه لوازم خانگی را آغاز کرده است. هم اکنون محصولاتی همچون یخچال فریزر و لباسشویی با برند X.Vision و گارانتی مادیران در بازار عرضه می شوند.

مادیران برای تمرکز بیشتر بر گروه محصولاتش، زیرمجموعه های مختلفی به خود اضافه کرده است. براساس اعلام رسمی، شرکت صنایع الکترونیک مادیران روی تولید و توسعه لوازم الکترونیکی تمرکز دارد و شرکت صنایع لوازم خانگی مادیران با تمرکز بر لوازم خانگی بنیان گذاری شده است.

ناگفته نماند شرکت فروشگاه های زنجیره های مادیران و خدمات پس از فروش مادیران هم فعالیت می کنند. مادیران می گوید با فعالیت هایش زمینه اشتغال بیش از ۱،۵۰۰ نفر نیروی انسانی را به طور مستقیم و بیش از ۳،۰۰۰ نفر را به طور غیرمستقیم فراهم کرده است.

در اینجا جا دارد فروشگاه سحر که نمایندگی محصولات ایکس ویزن هست را به شما معرفی کنم.https://xvision-tcl.com/

منبع:https://vrgl.ir/zU3rm

آردینی اوخو
سه شنبه 19 مرداد 1400
بؤلوملر :

تحلیل و بررسی تلویزیون ایکس ویژن!!

0 گؤروش
یازار:‌

در این مقاله می خواهیم بیشتر روی تلویزیون های ایکس ویژن متمرکز شویم که امروزه می بینیم با توجه به کیفیت و قیمت آن طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است. در ادامه دلایل این محبوبیت را بیشتر بررسی می کنیم و نگاهی اجمالی به انواع تلویزیون های ایکس ویژن خواهیم داشت.و همچنین برای

خرید تلویزیون ایکس ویژن در تهران در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید

چرا این روزها همه به دنبال خرید تلویزیون ایکس ویژن هستند؟ این سوالی است که جواب آن چندان هم سخت نیست. تلویزیون ایکس ویژن معجزه ی امروز برای خانه های ایرانی است. کیفیت بالا در تصویر و صدا و در کنار آن قیمت های بسیار مناسب دیگر جایی برای نگرانی خانواده ها باقی نگذاشته است. امروزه در تورم و گرانی های در حال افزایش، توجه ها بیش از پیش بر روی تولید داخلی و محصولات داخلی متمرکز شده است.

در مورد خرید تلویزیون ایکس ویژن باید از چند مسئله با خبر باشید:

* ایکس ویژن یک برند داخلی و از محصولات شرکت بزرگ مادیران می باشد.

* برند ایکس ویژن در سال 1385 وارد بازار محصولات دیجیتال و تصویری شد. سابقه نزدیک به 15 سال این برند با موفقیت و پذیرش در سطح بالا مواجه بوده است.

* بسیاری از قطعات برند ایکس ویژن از قطعات درجه یک خارجی است و تنها مونتاژ و کارهای جانبی در داخل کشور انجام می شود.

* علاوه بر محصولات صوتی تصویری مانند تلویزیون ایکس و ویژن و ساندبار ایکس ویژن، محصولات دیگر خانگی از جمله یخچال ایکس و ویژن و ماشین لباسشویی نیز تولید می شود. پس شما می توانید خانه ی خود را با این برند زیبا و محبوب به آسانی تجهیز کنید.

مدل های مختلف تلویزیون ایکس ویژن

محصولات مختلف ایکس ویژن در رده های مختلف و مدل های مختلف وارد بازار می شود. شما بسته به بودجه و ابعاد فضایی که می خواهید تلویزیون ایکس ویژن را برای آنجا خریداری کنید، باید مدل مناسب را انتخاب کنید. ما در اینجا تعداد از مدل های مختلف و پرطرفدار تلویزیون ایکس ویژن را به شما معرفی خواهیم کرد.

تلویزیون ایکس ویژن 4XTU725:

این مدل تلویزیون، میان رده محسوب می شود. ویژگی های خوب و جالب آن سبب شده است که دردسته تلویزیون های پرخرید قرار داشته باشد. از جمله این ویژگی ها می توان به سیستم عامل اندروید 6.0، پردازنده 4 هسته ای، حافظه داخلی خوب، رزولوشن تصویری فورکا و یو اچ دی، پنل ال ای دی با درجه کیفی A+ و وضوح تصویر اشاره کرد. قیمت این تلویزیون در مقایسه با ویژگی های ساختاری و فنی آن بسیار مناسب است.

تلویزیون مدل 745XTU49، 49 اینچ

ویژگی های فنی و ساختاری این مدل تلویزیون مانند مدل پایین است با این تفاوت که اندازه نمایشگر آن کوچکتر است و برای فضاهای کوچکتر بهتر است که این مدل را انتخاب کنید. هر دوی این تلویزیون ها مجهز به 10 HRD بر روی پورت یو اس بی هستند.

تلویزیون مدل 745XTU55، 55 اینچ

مدلی پرطرفدار از تلویزیون ایکس ویژن که مجهز به پانل LED با درجه کیفی A+ است. کیفیت تصویر و نمایشگر این تلویزیون فورکار (ULTRA HD 4K) می باشد. بابت صداگذاری فوق العاده ی آن هیچ جای نگرانی وجود ندارد. سیستم صوتی فوق قدرتمند Pure Sound در این مدل به کار رفته است. اندازه نمایشگر آن بزرگتر از مدل بالایی است.

تلویزیون مدل 540XTU55، 55 اینچ

این تلویزیون نیز مجهز به پنل LED است. وضوح تصویر آن خیلی بالا و فول اچ دی می باشد. در این مدل از تلویزیون های ایکس ویژن تیونر دیجیتال داخلی به کار رفته است. هزینه ی خرید این مدل به صرفه تر از موارد بالا می باشد.

تلویزیون مدل 580XK49، 49 اینچ

این تلویزیون مجهز به پنل led و رده کیفی A+ اس. قابلیت MHL دارد و تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2 در آن به کار رفته است. وضوح تصویر و کیفیت صوتی بالایی نیز دارد.

تلویزیون مدل 735XTU43، 43 اینچ

این تلویزیون یک انتخاب هوشمندانه است چرا که هم خودش هوشمند است و هم ویژگی ها فنی و ساختاری خوب و قیمت بسیار مناسبی دارد. سیستم صوتی Pure Sound دارد و وضوح تصویر آن بسیار بالا است.

تلویزیون مدل 635XKU65، 65 اینچ

تلویزیون ایکس ویژن خیره کننده ای را به شما معرفی می کنیم. این یک تلویزیون هوشمند است که سیستم صوتی بسیار قدرتمندی دارد. وضوح تصویر آن آلترا اچ دی فورکا است. بعلاوه مجهز به پنل LED با درجه کیفی A+ نیز می باشد.

تلویزیون مدل 635XKU49، 49 اینچ

یکی دیگر از تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن است که طرفداران زیادی هم دارد. وضوح تصویر این سیستم تصویری بسیار بالا (Ultra HD) است. سیستم صوتی آن نیز بسیار قدرتمند است و کیفیت شنیداری شما را لذت بخش خواهد ساخت. این تلویزیون نیز مجهز به پنل ips LED با درجه کیفی A+ می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های دیگر تلویزیون ایکس ویژن و قیمت های آنها با شرایط خاص، حتما با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید.

منبع:https://xvision-tcl.com/readnews/12/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86


آردینی اوخو
دوشنبه 18 مرداد 1400
بؤلوملر :

آشنایی با شغل سمساری!

0 گؤروش
یازار:‌

تحصیلات مورد نیاز برای راه اندازی شغل سمساری

شغل سمساری از جمله مشاغلی است که فعالان آن با هر میزان تحصیلاتی قادر به ورود به آن هستند.

سمساری دپوچی یک خریدار ضایعات در تهران است که برای خرید اجناس دست دوم شما عزیزان آماده خدمت رسانی می باشد.

در یک کلام می تونم این رو بهتون بگم که برای تبدیل شدن به یه سمساری پولساز و سودآور موارد مهم تری از تحصیلات وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید نداشتن تحصیلات زیادی هم به چشم نخواهد آمد.

البته همنطور که همیشه گفتم تحصیلات توی هر زمینه ای برای ورود به بازار کسب و کار تاثیر گذار خواهد بود چون باعث ایجاد نگرش متفاوت به مسائل خواهد شد و در نهایت باعث اتخاذ تصمیمات بهتر برای شماست.


مشاغل مرتبط با شغل سمساری

به مشاغلی که در راستای تهیه , تولید و خدمات یک شغل به آن مرتبط میشوند مشاغل مرتبط آن گفته می شود که عملا نقش مهمی هم در موفقیت کسب و کار خواهند داشت , این مشاغل در حوزه شیرینی و شکلات از قرار زیر است:

انواع سمساری:

سمساری فیزیکی (مغازه‌داری)

سمساری اینترنتی

سمساری اینستاگرامی

مغازه سمساری :

مرسوم‌ترین نوع سمساری در کشور مغازه‌های سمساری هست که معمولاً در بازارها و اماکن پرتردد شهرها راه‌اندازی می‌شوند

سمساری اینترنتی:

کسب درآمد با شغل سمساری اینترنتی است که اتفاقاً خیلی پردرآمد و رو به رشد است. خریدوفروش وسایل کهنه یا دست‌دوم در بازار واقعی و بیرونی همیشه مشتریان خاص خود را داشته و با توسعه اینترنت در ایران هم در حال رشد می‌باشد و افراد زیادی هستند که از این راه درآمد کلانی دارند.

شغلی جالب، کم دردسر و همه از همه مهم‌تر پردرآمد اینترنتی می‌باشد.

شغل سمساری آنلاین در حوزه وسیع‌تری از سمساری مغازه قرار دارد و این وسعت جغرافیایی، می‌تواند کسب درآمد از آن را متنوع‌تر کند ضمن اینکه بازار قوی برای کار ایجاد می‌کند

سمساری اینستاگرامی :

اینستاگرام فضایی است که حدود 40 میلیون ایرانی در آن حضور دارند. روزانه چندین میلیون ایرانی از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. اگر کمی در اینستاگرام بگردید قطعا چندین پیج فروشگاهی می‌بینید.

تعداد پیج‌های فروشگاهی اینستاگرام آن‌قدر زیاد شده است که تقریبا هر محصولی را می‌توان از این شبکه اجتماعی خریداری کرد.

تفاوت شغل آنتیک‌فروشی و سمساری چیست؟

آنتیک‌فروشان (یا عتیقه‌فروشان) غالباً افراد تحصیل‌کرده و باتجربه هستند که اطلاعات نسبتاً کاملی از تاریخ باستان و میراث فرهنگی کشور دارند و با ارائه اطلاعات تاریخی درفروش لوازم آنتیک به افزایش سطح دانش مشتریان و متقاضیان کالاهای قدیمی کمک می‌کنند،

ولی سمساری‌ها غالباً تنها لوازم دست‌دومی را که از یک فرد خریداری کرده، به فرد دیگری باقیمت‌های بالاتری می‌فروشند و درواقع فقط نقش واسطه را بازی کرده و فعالیتشان، شغل محسوب نمی‌شود.

بورس سمساری‌ها در تهران

هر شغلی محل مشخصی برای فعالیت خود دارد. سمساری‌ها هم از این قاعده مستثنا نیستند.

تقریباً سه منطقه معروف بر فعالان این صنف راداریم. نعمت‌آباد که قبلاً سید اسماعیل بود، میدان امام حسین (ع)، خیابان نظام‌آباد جنوبی و سومی هم خیابان آبان است. اینها بورس سمساری‌هاست که اجناس در آنجا طبقه‌بندی‌شده فروخته می‌شود.

در خیابان آبان وسایل ریز فروخته می‌شود. در امام حسین (ع) بیشتر مبل خریدوفروش می‌شود.

محل‌های اصلی صنف سمساران میدان سیداسماعیل بود و کوچه‌های منتهی به این میدان که این محل‌ها در حال حاضر جزو بازار تهران شده که معمولاً ظروف کریستال و فرش در آن مناطق به فروش می‌رسند این دسته از واحدهای صنفی ناگزیر به خروج از این صنف هستند

واحدهای صنفی جدید سمساری حتی در پاساژها تأسیس‌شده است در حال حاضر ۴۰ درصد از پاساژ الرضا عضو اتحادیه سمساران هستند و به‌کار سمساری مبادرت می‌کنند و فرش‌های دستی و ماشینی دست‌دوم می‌فروشند.

گروهی هم هستند که در نعمت‌آباد فعالیت می‌کردند و همگی آنها اتحادیه گریز بودند که با تلاش اداره اماکن آنها هم در حال عضو شدن در اتحادیه هستند.

منبع:https://jobsacademy.ir/junk-shop/


آردینی اوخو
شنبه 16 مرداد 1400
بؤلوملر :

معرفی یخچال ایکس ویژن

0 گؤروش
یازار:‌

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید یخچال ایکس ویژن هستند، در ذهن خود مدل خاصی از آن را در نظر گرفته اند. تنوع و زیبایی بالای یخچال xvision سبب شده است که به راحتی برای دکوراسیون ها و دیزاین هایم مختلف بتوان روی آن حساب کرد. یخچال ایکس ویژن در کنار دیگر محصولات ایکس ویژن، برندی ایرانی برای خانه های ایرانی است که از نظر کیفیت با برندهای مشهور جهانی در حال رقابت است. جالب است بدانید که طراحی فنی و ساختاری یخچال های ایکس ویژن تماما در جهت استانداردهای جهانی است.




جدیدترین ویژگی ها و تکنولوژی های به کار رفته در ساخت و طراحی یخچال ها، در یخچال ایکس ویژن نیز به کار رفته است. از جمله ویژگی های خاص و به کار رفته در مدل های مختلف یخچال ایکس ویژن می توان به نوفراست (سیستم بدون برفک)، سیستم یخ سازی به طور اتوماتیک، مینی بار، سیستم انجماد سریع و ... اشاره کرد. خبر خوبی برای کسانی که به دنبال خرید یخچال ایکس ویژن هستند، این است که است سطح انرژی این یخچال ها بسیار پایین بوده و شما از صرف کردن زندگی خود با این برند، لذت خواهید برد.

مدل های مختلف یخچال ایکس ویژن

به بخش فروش یخچال ایکس ویژن در وبسایت ما بروید، مدل های مختلف یخچال های ایکس ویژن برای شما به صورت جداگانه به همراه آلبوم تصاویر و ... آورده شده است. در این راستا خانواده ها بر حسب بودجه مالی خود و با توجه به نیازی که دارند، می توانند مناسب ترین آنها را انتخاب کنند. بله! ما کار شما را راحت کرده ایم، با آرامش و با اطلاعات قبلی به تحقیق در مورد محصولی که می خواهید بخرید، بپردازید. در ادامه تعدادی از زیباترین و بهترین مدل های یخچال ایکس ویژن آورده شده است:

یخچال ایکس ویژن مدل XTR-486SD

یخچال درجه یک با سطح انرژی عالی که مناسب خانه های لوکس و ایرانی است.

مدل XR-D650WD

ظرفیت یخچال آن 420 لیتر و ظرفیت فریزر آن 337 لیتر است، یعنی در کل حدود 757 لیتر ظرفیت دارد. سطح مصرف انرژی آن بسیار خوب و در رده A قرار دارد. این بدان معناست که این یخچال هزینه ماهانه فیش برق شما را بالا نخواهد برد.

مدل XF-D650S

این یک مدل دو درب است که حجم کل آن 757 لیتر می باشد. از این مقدار، ظرفیت کل یخچال 420 لیتر و ظرفیت فریزر آن 337 لیتر است. سطح انرژی آن در رده A قرار دارد. اگر به دنبال یک یخچال مناسب و در عین حال قیمت مناسب هستید، این مدل می تواند گزینه ی خوبی باشد.

مدل TR4-540ESD

سطح انرژی آن A+ است. در ساخت این مدل از یخچال ایکس ویژن، تکنولوژی AAT به کار رفته است. مجهز به سیستم نوفراست است. ظرفیت کل آن 541 لیتر است. طراحی زیبای آن نظر هر خریداری را به خود جذب می کند. مناسب خانه های لوکس و آشپزخانه های مدرن است. برای همین می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای افراد امروزی باشد.

مدل XTR-486WD

این یخچال نیز مجهز به تکنولوژی AAT است. این مدل از یخچال های ایکس ویژن بسیار کم مصرف هستند و سطح انرژی آنها A+ است. مجهز به سیستم نوفراست است و ظرفیت کل یخچال به طور ناخالص حدود 541 لیتر می باشد.

در کنار اینها مدل های دیگر یخچال ایکس ویژن از جمله فریزر بالا یخچال پایین، یخچال بالا فریزر پایین، ساید بای ساید، یخچال های با درب فرانسوی و ... نیز موجود است. البته هر کدام از این یخچال ها مزیت ها و معایب خود را دارند. برای همین شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق و بهتر و برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

قیمت یخچال ایکس ویژن

بسته به ویژگی های فنی و ساختاری یخچال های ایکس ویژن، هزینه خرید آنها متفاوت خواهد بود. برای همین بسیار مهم است که پیش از خرید، حتما تحقیقات و بررسی های لازم در این زمینه را کسب کرده باشید. خبر خوب برای تمام خریداران یخچال ایکس ویژن این است که هزینه های خرید این یخچال در مقایسه با برندهای دیگر، مناسب است و در عین حال کیفیت بسیار عالی نیز دارند. در وبسایت ما قیمت خرید هر کدام از مدل ها آورده شده است. شما می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات نیز اطمینان حاصل کنید. پس منتظر شما در فروشگاه ایکس ویژن هستیم

منبع:

https://xvision-tcl.com/readnews/13/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86

آردینی اوخو
چهارشنبه 13 مرداد 1400
بؤلوملر :

مزایا ومعایب شغل سمساری

0 گؤروش
یازار:‌

بازار کار سمساری

رئیس اتحادیه سمساران و امانت‌فروشان تهران در خصوص حوزه فعالیت صنف متبوعش می‌گوید: فعالیت صنف ما به دو گروه تقسیم‌شده است یکی خریدوفروش لوازم دست‌دوم منزل واداری است و قسمت دوم هم خریدوفروش کالاهای فرسوده‌ای است که امکان بازسازی آنها وجود دارد.

وب سایت دپوچی سمساری در غرب تهران است که شما به راحتی و فقط با تماس گرفتن میتونید لوازم دست دوم منزلتان را بفروشید.


Image for post

در کالاهای خانگی سمساران می‌توانند به‌صورت امانت حتی لوازم آکبند را نیز بفروشند. البته این لوازم نو معمولاً وسایل خانه است که چند سال مانده و مدل آن قدیمی شده است. این وسایل معمولاً مربوط به خانواده‌هایی است که برای جهیزیه اجناسی را تهیه‌کرده‌اند، چند سال انبارشده و حالا می‌خواهند آن را تبدیل به احسن کنند پس به سمساران مراجعه می‌کنند و به‌صورت امانت آن را در معرض فروش قرار می‌دهند.

کادوها یکی از اصلی‌ترین کالاهای مورد معامله این صنف می باشد «متأسفانه در کشور مابعد از عروسی از یک جنس برای عروس و داماد ۱۵ تا کادو می‌آید مثل ساعت و ظروف چینی. طبیعتاً این کالاها مورد مصرف خانواده قرار نمی‌گیرند و برای فروش به ما واگذار می‌کنند.»

محدوده فعالیت صنفی سمساری

رئیس اتحادیه سمساران و امانت‌فروشان تهران حدود فعالیت اتحادیه را این‌گونه تشریح می‌کند: «همه اجناس فقط در صورت دست‌دوم بودن جزو حدود فعالیت صنف ما قرار می‌گیرد. فقط آن دسته از اجناسی که اتحادیه مربوط به آنها کار فروش انواع دست‌دوم آن را به‌طور رسمی انجام می‌دهند، در حوزه فعالیت ما نیست.

تعداد واحد صنفی سمساری:

در سال‌های اخیر تداخل صنفی ایجادشده است مثلاً برخی از اعضای اتحادیه ما که پروانه کسب دارند کارهای صنوف دیگر را انجام می‌دهند یا بالعکس. درمجموع حدود ۷۵۰ واحد صنفی دارای پروانه معتبر دائم داریم و حدود ۵۰۰ واحد صنفی هم دارای پرونده برای پروانه‌دار شدن هستند.

مزایای شغل سمساری چیست؟

سمساری هنر ارزان خریدن و معقول فروختن است ،پس حاشیه سود را شما تعیین میکنید

با سرمایه اولیه کم هم میتوان شروع کرد (بستگی به هدف نهایی شما دارد)

یکی از مزیت‌های این شغل این است که فعالیت در این صنف نیازی به انبار ندارد و یک مغازه 15 تا 30 متری کفایت می‌کند.

معایب شغل سمساری چیست؟

مکان نقش مهمی درفروش و درآمد شما دارد

شغلی است که فعالیت بدنی زیادی نیاز دارد (البته در بعضی موارد و همیشگی نیست)

تقاضا برای اجناس برقی دست‌دوم بسیار پایین است و بازار و حاشیه سود را تحت شعاع قرار می‌دهد

اکثر مشتریان سمساری‌ها، افراد کم‌درآمد جامعه هستند که توان خرید کالاهای نو و گران‌قیمت را ندارند.

رضایت شغلی فعالان سمساری

رضایت شغلی یعنی ارزیابی یک نفر از شرایط شغلی خودش ما تو این بخش برای بررسی میزان رضایت مندی سمساری مصاحبه های زیادی رو بررسی و از چندین سمسار فعال در حوزه سمساری در مورد میزان رضایتشون پرس و جو کردیم.

نتیجه این بررسی به این صورت بوده که میزان رضایت مندی سمسارها از شغلشان چیزی حدود 50 در صد می باشد.

مشاغل رقیب با شغل سمساری

سمساری‌های اینترنتی

سمساری‌های اینستاگرامی

اپلیکیشن های شیپور و دیوار

فروشگاه‌های لوازم‌خانگی

سمسارهای دوره‌گرد

آگهی‌های روزنامه‌ای

تحصیلات مورد نیاز برای راه اندازی شغل سمساری

شغل سمساری از جمله مشاغلی است که فعالان آن با هر میزان تحصیلاتی قادر به ورود به آن هستند.

در یک کلام می تونم این رو بهتون بگم که برای تبدیل شدن به یه سمساری پولساز و سودآور موارد مهم تری از تحصیلات وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید نداشتن تحصیلات زیادی هم به چشم نخواهد آمد.

البته همنطور که همیشه گفتم تحصیلات توی هر زمینه ای برای ورود به بازار کسب و کار تاثیر گذار خواهد بود چون باعث ایجاد نگرش متفاوت به مسائل خواهد شد و در نهایت باعث اتخاذ تصمیمات بهتر برای شماست.

منبع:https://jobsacademy.ir/junk-shop/

آردینی اوخو
سه شنبه 12 مرداد 1400
بؤلوملر :