در این مقاله قصد داریم برند ایکس ویژن و یک نمایندگی ایکس ویژن در تهران را به شما معرفی کنم تا شما به راحتی و اطمینان کامل محصولات ایکس ویژن را خریداری کنید.

ورود ایکس ویژن به بازار ایران درسال 1385 بود این برند که یکی از زیر مجموعه های شرکت مادیران بوده، با راه اندازی خط تولید تلویزیون های X.Vision وارد بازار تجهیزات صوتی و تصویری شد. کیفیت بالای محصولات موجب قرارگیری این برند درجایگاه سوم بازار شد.

گروه مادیران در سال ۱۳۴۳ با عنوان شرکت امیری و شرکا شروع به کار کرد. مؤسس این شرکت محمود امیری بود. وی در سال ۱۳۱۸ در تهران متولد شد و دوره تحصیلات خود در زمینه تجارت را در لندن گذراند. محمود امیری در خانواده متمول و روشن فکر آذری الاصل بزرگ شد. او در اواخر دهه سی شمسی به همراه پدرش اولین سوپرمارکت بزرگ را در تهران راه اندازی می کند. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

اوایل شرایط کاری سوپرمارکت بارونق همراه بود اما بعدها باوجود رقبا و شرایط اقتصادی کشور مجبور می شوند که سوپرمارکت را تعطیل کنند. محمود پس از آشنایی با ماشین حساب های برقی ژاپنی از آن ها نمایندگی فروش در ایران را گرفته و در این زمینه شروع به کار می کند.

کار شرکت امیری و شرکا درواقع با فروش همین ماشین حساب ها پا می گیرد تا اینکه پس از مدتی شروع به فروش تلویزیون های اسکناس شمار هم می کند. ازآنجایی که اجناس فروخته شده ژاپنی بود پس قیمت مناسب تری نسبت به رقبای اروپایی و آمریکایی خود داشت. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

البته قابل ذکر است که شرکا درواقع اعضای خانواده امیری بودند. شرکت امیری پس از مدتی با شرکت شارپ شروع به همکاری و فروش ماشین حساب دیجیتال و تلویزیون های اداری می کند.

در ابتدای امر این شرکت مادیران با شروع تولید تلویزیون به فعالیت خود در این برند ادامه داد بعد از مواجه شدن با استقبال مردم کشور عزیزمان ایران و گستردگی فعالیت پیشین شرکت مادیران در سال 1389 اولین فضای اداری باز در ایران را افتتاح کرد.

گروه مادیران تمامی شعبات خود را به ساختمان اداری تازه تاسیس مادیران منتقل کرد. این ساختمان تنها مرکز اداری با طراحی فضای باز در ایران است. علاوه بر شعبات گروه مادیران، دفاتر مرکزی چند شرکت بین المللی هم در ساختمان مادیران قرارگرفته است. نمایندگی تخصصی ایکس ویژن

بعد از 6 سال بالاخره شرکت مادیران فعالیت خود را در شبکه لوازم خانگی گسترده کرد و در سال 1395 مادیران در ادامه برنامه های روبه رشد خود، فعالیت در عرصه لوازم خانگی را آغاز کرده است. هم اکنون محصولاتی همچون یخچال فریزر و لباسشویی با برند X.Vision و گارانتی مادیران در بازار عرضه می شوند.

مادیران برای تمرکز بیشتر بر گروه محصولاتش، زیرمجموعه های مختلفی به خود اضافه کرده است. براساس اعلام رسمی، شرکت صنایع الکترونیک مادیران روی تولید و توسعه لوازم الکترونیکی تمرکز دارد و شرکت صنایع لوازم خانگی مادیران با تمرکز بر لوازم خانگی بنیان گذاری شده است.

ناگفته نماند شرکت فروشگاه های زنجیره های مادیران و خدمات پس از فروش مادیران هم فعالیت می کنند. مادیران می گوید با فعالیت هایش زمینه اشتغال بیش از ۱،۵۰۰ نفر نیروی انسانی را به طور مستقیم و بیش از ۳،۰۰۰ نفر را به طور غیرمستقیم فراهم کرده است.

در اینجا جا دارد فروشگاه سحر که نمایندگی محصولات ایکس ویزن هست را به شما معرفی کنم.https://xvision-tcl.com/

منبع:https://vrgl.ir/zU3rm

سه شنبه 19 مرداد 1400
بؤلوملر :