سارا

هر آنچه باید از سمساری بدانیم!

0 گؤروش
یازار:‌

با سلام در این مقاله قصد دارم توضیحات کاملی از شغل پر درآمد سمساری به شما عزیزان بدهم .

سمسار در لغت به معنای دست دوم فروش، دلال، عتیقه چی، عتیقه فروش میباشد.و سمساری مکانی است برای فروش اجناس دست دوم و چیزهایی که دیگر نیازی به آن ها نداریم.در این جا می خواهم یک سمساری در شمال تهران را به شما معرفی کنم که می توانید با خیال راحت اجناس خود را بفروشید، فقط کافی است وب سایت دپوچی را گوگل سرچ کنید.


سمساری در تهران
سمساری در تهران

چه کسانی می توانند در سمساری کار کنند ؟

هرفردی می تواند کار خرید و فروش کالاهای دست دوم از مردم را انجام دهد اما مقررات برای همه ی افرادی که کالاهای دست‌دوم خریداری می کنند

و یا کالا را به مردم می‌ فروشد، صدق نمی‌کند ، در صورتی که همه کالاها به طور مستقیم از سازندگان ، عمده فروشان ، یا فروشندگان خریداری شوند و یا از مردم دریافت شوند این موضوع صدق خواهد کرد.

کالا ی دست دوم ،کالایی است که قبلاً کسی مالک آن بوده و مورد استفاده قرار گرفته است و یا توسط شخص دیگری فرسوده شده و تازگی ندارد . فردی که در داخل شهر ، کار تجارت کالاهای دست‌دوم را انجام دهد غیرقانونی است فقط افراد دارای مجوز مجاز به انجام این کار هستند .

درخواست مجوز سمساری به چه صورت است ؟

برای درخواست مجوز سمساری تهران در مرحله اول یک کپی از این درخواست برای بررسی و انجام تحقیقات سابقه به رئیس پلیس ارجاع داده خواهد میشود.

تا زمان کامل شدن تحقیقات، هیچ مجوزی صادر نخواهد شد، باید همه هزینه‌ها پرداخت‌شود، مقررات قانون شهرداری رعایت شده‌ باشد، و استانداردهای تایید برآورده شده‌ باشد .

مشخصات هر متقاضی باید توسط اداره پلیس ثبت شوند و چاپ آن‌ها به مراجع فدرال و ایالتی برای مقایسه و تحقیقات سابقه جزایی تسلیم شوند .

در مورد شرکت‌ها ، با توجه به این قوانین ، کسانی که ملزم به ارائه اطلاعات هستند باید اثر انگشت خود را ارسال کنند. در صورت درخواست مجوز ، هزینه سالیانه ی آن تعیین می شود .

همه مجوزها یکساله هستند و پس از گذشت یک سال به پایان می رسند . همه فروشندگان کالاهای دست‌دوم موظف به اجازه بازرسی سوابق تجاری خود از جانب افسر پلیس هستند .

رده ی سنی کار در سمساری

هیچ تاجری موظف به نگهداری کالاهای دست‌دوم در مکانی که مجوز آنها توسط شهرداری صادر نشده ،نیست . متقاضیان مجوز خریدو فروش کالاهای دست دوم باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. بدون توجه به اینکه معاملات در یک انبار موقتی یا از طریق یک غرفه موقت یا در اینترنت صورت می‌گیردطبق قانون معامله کنندگان دست‌دوم, همه فروشندگانی که در خرید و فروش کالاهای دست‌دوم مجاز هستند به استثنای کسانی که تحت مجوز ” قانون ” عمل می‌کنند, باید از این پس براساس ” کالاهای برنامه‌ریزی‌شده “معامله می‌کنند .

نحوه خرید و فروش کالا در سمساری

زمانی که کالای قدیمی برای فروش دارید و سریعا نیاز به پول نقد دارید ، می توانید به صورت اینترنتی به نزدیکترین سمساری شرق تهران محل زندگی خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به صورت آنلاین انجام دهید. درصورتیکه به فروش به صورت آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ، فروش به طور محلی شما را از پرداخت هزینه و تمام مشکلات مربوط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در برخی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری کند .

نکات رعایت شده در خرید و فروش کالا در سمساری

برای خرید و فروش دانستن نکات زیر شما را برای فروش موفقیت‌آمیز است که این نکات عبارتند از : ۱ ) تحقیقات خود را ا نجام دهید ، ۲ ) انتظار داشته باشید که باید ۲۵ تا ۵۰ درصد از قیمت خرده‌ فروشی را کاهش دهید ، برای دادن قیمت خود آماده باشید ، ۴ ) پس از فروش دیگر به کالا فکر نکنید و … ، و شما باید به نکاتی که گفته است برای خرید و فروش کالای رعایت کنید که هر را در این مقاله برایتان شرح می دهیم .

تحقیقات خود را ا نجام دهید

از یک سمسار انتظار نداشته باشید که پیش از معامله ، همه چیز را در رابطه با کالاهای قدیمی به شما توضیح دهد . هرگز این اتفاق نخواهد افتاد زیرا آن‌ ها مشتاق انجام ارزیابی‌های رایگان نیستند و البته حق هم دارند.همچنین اگر شما بدون داشتن اطلاعات به مغازه ی سمساری بروید و هیچگونه اطلاعاتی درباره کالای موردنظرخودتان نداشته باشید و ندانید که ارزش آن چقدر است یقینا به طور بالقوه خود را از مقدار زیادی پول فریب خواهید داد برای تعیین ارزش پیش از رفتن به مغازه ی سمساری، اطلاعات لازم را کسب کنید ، دقت کنید که شرایط کالا را به دقت ارزیابی کنید زیرا آن تاثیر عمده‌ای بر میزان ارزش آن دارد. این کار به شما کمک می‌کند تا یک ایده تقریبی درمورد کالای خود به دست آورید.

کاهش قیمت در کالای شما

کاهش قیمت کالای شما به این منظور است که شما انتظار داشته باشید که باید ۲۵ تا ۵۰ درصد از قیمت خرده‌ فروشی را کاهش دهید : بعد از انجام تمام تحقیقات قیمت‌گذاری مهم و ارزیابی صادقانه شرایط، شما با یک ایده خوب درباره کالای خود اینکه چقدر ارزشمند است ، وارد مغازه خواهید شد . وقتی آن‌ها فقط مایل به پرداخت ۲۵ تا ۵۰ درصد از قیمت کالای شما هستند ، شگفت زده نشوید .

منبع:https://vrgl.ir/rjUIf و https://vrgl.ir/5ByXI

آردینی اوخو
دوشنبه 11 مرداد 1400
بؤلوملر :

معرفی برند ایکس ویژن!

0 گؤروش
یازار:‌


در این مقاله قصد داریم برند ایکس ویژن و یک نمایندگی ایکس ویژن در تهران را به شما معرفی کنم تا شما به راحتی و اطمینان کامل محصولات ایکس ویژن را خریداری کنید.

ایکس ویژن (X.Vision) نام تجاری ایرانی متعلق به گروه مادیرانه که لوازم الکترونیکی مصرفی متعدد بازارهای داخلی و بین‌المللی رو تامین میکنه. این گروه کاملاً خصوصی هستش و به هیچ دولتی در منطقه متصل نشده.

بازار اولیه X.Vision در ایران و خاورمیانه است. این شرکت محصولات خودش رو در یک کمپین در ماه آگوست سال ۲۰۰۶، که در اون شرکت توزیع مادیران مسئول تمام جنبه‌های نام تجاری XVision در ایران شد، راه اندازی کرد.

شرکت مادیران

گروه "ماشین ‌های اداری ایران" با نام مختصر شده ی گروه "مادیران" یک شرکت خصوصی ایرانیه که فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های اداری، رایانه‌ای، و بانکی رو انجام می‌ده. این گروه بزرگترین شرکت در زمینه فعالیت خود در ایرانه. گروه مادیران که در سال 1343 تاسیس شده و یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه IT در ایران می باشد. همینطور که گفتیم مادیران شرکتی کاملا خصوصی هستش که توسط چندین نسل از خانواده و مدیرانی کاملا حرفه ای اداره می شه. بیش از 50 سال تجربه موفق در ارائه کالاهای باکیفیت و خدمات پس از فروش اونها در سراسر کشور از افتخارات مادیران به شمار میاد.

در سال ۱۳۸۶ مادیران جزء اولین شرکت هایی بود که تلفن همراه در ایران تولید می‌کرد و اون ها رو با مارک ال‌جی به فروشگاه ها عرضه میکرد.

برخی از محصولات شرکت مادیران تا کنون :

کیبورد، ماوس، مانیتورهای LCD، کیس و اسپیکر

فتوکپی، فکس، ماشین حساب، پرینتر، اسکنر، پروژکتور، گوشی تلفن همراه، وسایل بانکداری، صندوق پرداخت

شرکای جهانی شرکت مادیران

شرکای جهانی به خاطر حسن عملکرد و اعتبارشون، طی سال های زیادی به عنوان نماینده انحصاری شرکت های معتبر بین المللی انتخاب شدن و محصولات اونها توسط شرکت مادیران به سراسر ایران معرفی شده. شرکت مادیران نماینده انحصاری برندهایی مثل LG Electronics، Sharp، Epson و Renaul Trucks هستش که سابقه برخی از این همکاری ها به دهه 1340 برمیگرده.

در اینجا جا دارد فروشگاه سحر که نمایندگی محصولات ایکس ویزن هست را به شما معرفی کنم.https://xvision-tcl.com/

منبع:https://brandes.ir/journal2/blog/post/all-about-xvision


آردینی اوخو
شنبه 9 مرداد 1400
بؤلوملر :

شرکت ارائه خدمات نظافت

0 گؤروش
یازار:‌

شرکت خدماتی مهرگان با سابقه چندین ساله و داشتن نیروی نظافتی آقا و خانم قابل اعتماد و تمیزکار آماده ارائه خدمات نظافت منزل ازگل از قبیل نظافت آشپزخانه، نظافت سرویس ها، شستشوی البسه و ظروف، گردگیری اثاثیه، مبل شویی در محل و… به ساکنین مناطق ازگل از جمله: پاسداران، تجریش، سعادت آباد، ولنجک، شهرک غرب، نیاوران، آجودانیه، اختیاریه، فرمانیه، الهیه، زعفرانیه، ازگل و دارآباد می باشد.



خدمات نظافت منزل شمال تهران

افرادی که به تمیزی و نظافت منزل خود می پردازند، همواره از افرادی که نامرتب هستند و به اوضاع منزل خود سروسامان نمی دهند از چند جهت جلوتر هستند. از جمله مزیت های تمیزی منزل: محیطی پاکیزه و آراسته برای زندگی، فضایی تمیز و ضدعفونی شده بدون وجود میکروب، عفونت و امراض مسری و ایجاد حس خوب امنیت و آرامش در خانه است.

در رابطه با خانه داری و نظافت منزل ازگل ترفند ها و نکاتی وجود دارد که با دانستن آن ها می توانید خانه خود را تمیز و آراسته نمایید. شرکت نظافتی مهرگان در این زمینه نکاتی را به شما خواهد آموخت.

نکاتی که خانم های خانه دار ازگل برای نظافت باید دانند:

1. جمع آوری موی حیوانات خانگی

اگر در منزل حیوان خانگی دارید و چاره ای برای جمع آوری موهایش در منزل ندارید، می توانید با استفاده از چتکه مخصوص فرش و پارچه، موها را جمع آوری نمود. روش دیگر می توانید دستکش پلاستیکی دست کنید و کمی آن ها را خیس نمایید و روی سطوح مورد نظر بکشید. خواهید دید که همه موها به راحتی به دستکش چسبیده و می توان آن ها را جمع آوری نمود و در سطل زباله ریخت. در این صورت دیگر در کف اتاق، فرش و مبلمان منزلتان خبری از موی حیوان خانگی تان نخواهد بود.

2. پاک کردن سطوح استیل

گاهی در سطح لوازم استیل لک و رده هایی ایجاد می شود که ممکن است به آسانی پاک نشود. شما می توانید با استفاده از کمی روغن بچه و یک دستمال پارچه ای، آن ها را برطرف نمایید. برای اطمینان بیشتر می توانید مجددا استیل را با پارچه خشک تمیز نمایید.

3. ابزار قدرتمندی بنام مسواک

مسواک های کهنه و قدیمی خود را دور نریزید. سعی کنید مسواک ها را تمیز و ضد عفونی نمایید و نگهدارید. از هر یک برای تمیزی بخش هایی از منزل می توان مورد استفاده قرار داد.

بعنوان مثال با آغشته کردن مسواک به محلول پاک کننده می توان اطراف و داخل توستر را به آسانی تمیز نمایید. اطراف سرشعله های اجاق گاز را جرم گیری نموده و چربی های جمع شده را از بین برد. برای تمیزی اطراف شیرآلات و قسمت هایی که امکان دسترسی سخت است، می توان با آغشته کردن مسواک به پاک کننده و کشیدن روی لک آنرا برطرف نمود.

منبع:

https://mehrehgan.com/cleaning-the-house-from-flowers/


آردینی اوخو
جمعه 8 مرداد 1400
بؤلوملر :

ضایعات آلومینیوم چیست وچه کاربردی دارد؟

0 گؤروش
یازار:‌

آیا می‌دانستید بعد از آهن، فلز آلومینیوم پر کاربردترین فلز دنیا است؟

فلز آلومینیوم به خاطر سبک و مقاوم بودن، مقاوم و قابل آلیاژ بودن در بیشتر صنایع استفاده می‌شود. برای صرفه‌جویی در انرژی، وقت و هزینه ضایعات آلومینیوم را بازیافت می‌کنیم.

حجم بیشتر ضایعات آلومینیوم را در و پنجره تشکیل می‌دهند. این ضایعات پس از بازیافت هیچ تفاوتی با فلز استخراج شده از معدن ندارند و می‌توان در چرخه تولید قرار بگیرند.

سایت دپوچی خریدار ضایعات آلومینیوم در تهران می باشد.

 

Image for post

خریدار ضایعات آلومینیوم در تهران

 

فرآیند بازیافت ضایعات آلومینیوم آسان‌تر و ارزان‌تر از استخراج آلومینیوم است زیرا استخراج این فلز بسیار هزینه بردار و زمان بر است. با بازیافت ضایعات این هزینه‌ها پس انداز می‌شوند.

در طول روز وسایل و ظروف آلومینیومی به عنوان پسماند، دور انداخته می‌شوند. اگر این ضایعات آلومینیومی بازیافت نشوند، باعث آلودگی و به خطر افتادن محیط زیست می‌شوند. با بازیافت صحیح ضایعات، امکان تولید دوباره مسایل آلومینیومی وجود دارد.

ضایعات آلومینیومی به دو گروه آلومینیوم خشک و آلومینیوم نرم دسته بندی می‌شوند.

 

ضایعات آلومینیوم خشک و آلومینیوم نرم چیست؟

تفاوت این دو گروه در خلوص و کیفیت آن‌ها است. آلومینیوم نرم منعطف است و خلوص و کیفیت بالایی دارد. آلومینیوم خشک شکننده است و کیفیت پایینی دارد.

به خاطر ویژگی‌هایی که دارند، ارزش آلومینیوم نرم بیشتر است. آلومینیوم نرم انواع زیادی دارد مانند رادیاتور ماشین، کابل و سیم روکش‌دار، ظروف آلومینیومی و غیره

ظروف تفلون و چدن، رینگ و پیستون ماشین، پره شوفاژ و غیره نمونه‌ای از آلومینیوم خشک هستند.

ما در دپوچی به دنبال خرید ضایعات آلومینیومی شما از جلوی درب منزل شما هستیم. هرگاه احساس کردید که در منزلتان جایی برای ضایعات آلومینیومی و ضایعات فلزات نیست کافی ست با کارشناسان ما در تماس بگیرید.

بازیافت ضایعات آلومینیوم در تهران

مراحل بازیافت ضایعات آلومینیوم مانند ضایعات آهن و ضایعات مس، ابتدا باید جمع آوری شوند.

ضایعات کارخانه‌ها و کارگاه‌ها به خصوص اگر درب و پنجره آلومینیومی تولید کنند، بخش بزرگی از زباله‌های آلومینیومی را تشکیل می‌دهند.

قوطی حامل مواد غذایی، قوطی نوشیدنی، ظروف آلومینیومی، ظروف تفلون و چدن و غیره نیز جز ضایعات آلومینیومی هستند.

بعد از جمع آوری، ضایعات تفکیک می‌شوند. این پسماندها فضای زیادی را اشغال می‌کنند به همین خاطر فشرده می‌شوند تا فضای کمتری را بگیرند.

بعد از فشرده سازی، به کارخانه‌هایی برای شست و شو، ذوب کردن و ریخته گری برده می‌شوند. با دستگاه‌های خیلی قوی ضایعات آلومینیوم را ذوب می‌کنند.

پس از اینکه ضایعات کاملا ذوب شدند به مواد خام یا آلیاژهای آلومینیومی تبدیل می‌شوند. شمش‌های آلومینیوم را به کارخانه‌های دیگری انتقال داده می‌شود و در آنجا برای مصرف مختلف به ورقه‌های آلومینیومی تبدیل شده و در صنایع و کارخانه‌های مختلف فروخته می‌شود.

 

بازیافت ضایعات آلومینیوم چه فوایدی دارد؟

استخراج آلومینیوم از معدن مراحل زیادی دارد و خیلی طول می‌کشد همچنین انرژی بالا و هزینه زیادی لازم دارد.

 

ذوب ضایعات آلومینیوم با دمای 660 تا 700 درجه سانتی گراد انجام می‌شود و بسیار ساده است. مراحل بازیافت اثرات مثبت و خوبی روی جامعه می‌گذارد.

ادامه مطلب در سایت دپوچی.

 

آردینی اوخو
پنجشنبه 7 مرداد 1400
بؤلوملر :

درباره تحصیل در دانشگاه غیرحضوری

0 گؤروش
یازار:‌

قبل از شیوع بیماری های کرونا ، دانشگاه هایی وجود داشت با عنوان دانشگاه های مجازی و غیر حضوری . دانشگاه های غیرحضوری برای کسانی است که به علت مشغله های کاری یا دلایلی دیگر، فرصت شرکت در کلاس های دانشگاه را ندارند ولی در عین حال علاقه به ادامه تحصیل دارند در این زمان در دانشگاه های غیرحضوری ثبت نام به عمل می آورند.

موسسه آموزشی مشاوران برتر برای تحصیل غیر حضوری در خدمت شما عزیزان می باشد.

مدرک دانشگاه‌های مجازی مورد تأیید وزارت علوم بوده و در سطح جهانی نیز موردقبول است. دانش‌آموختگان این دوره‌ها می‌توانند با استفاده از مدرکشان ادامه تحصیل داده و یا در مراکز مختلف استخدام شوند.

در دانشگاه مجازی یا الکترونیکی آموزش با استفاده از کامپیوتر، اینترنت، سی‌دی، نشریه‌های الکترونیکی، خبرنامه‌های مجازی و … صورت می‌گیرد. از همین رو شرکت در این کلاس‌ها وابسته به زمان و مکان خاصی نیست. دانشجویان می‌توانند هر زمان که مایل بودند از مطالب درسی استفاده کنند.

در این روش تدریس، امکان پرسش از استاد نیز وجود دارد. برای پرسش از استاد نیز نیازی به آنلاین بودن استاد نبوده و دانشجو می‌تواند سؤال خود را بپرسد و استاد درزمانی دیگر پاسخ وی را خواهد داد.

مزایای آموزش غیر حضوری

گذراندن آموزش های غیر حضوری برای دانشجویان مزایای زیادی را به همراه دارد که عبارت اند از:

زمان آموزش

اولین مزیت آموزش آنلاین نسبت به دوره های حضوری در میزان زمان لازم برای اتمام دوره است. به عنوان مثال شما برای گذراندن و دریافت مدرک کارشناسی نیاز به طی 4 سال دارید. اما اگر به جای آن از دوره لیسانس غیر حضوری استفاده نمایید؛ در زمان بسیار کوتاهی قادر به اتمام مقطع کارشناسی هستید که این موضوع برای افرادی که با کمبود زمان برای دریافت مدرک مواجه شده اند بسیار راه گشا خواهد بود.

دسترسی راحت به مطالب

از دیگر ویژگی هایی که دوره های غیر حضوری دارند این است که شما بدون محدودیت، به مطالب دروس مختلف دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این موضوع، در اکثر دوره ها نیاز به آنلاین بودن همزمان شما با استاد وجود ندارد و هر زمانی که آنلاین شوید، می توانید به مطالعه مطالب بپردازید.

اما ویژگی مهمی که این نوع آموزش ها دارند این است که حجم مطالب کمتری را در برمی گیرد و به دلیل آموزش از راه دور، اساتید فقط موضوعات مهم و کاربردی را مطرح کرده و مطالبی که حائز اهمیت نیستند را بازگو نمی کنند که این امر باعث می شود شما در بازه امتحانی حجم کمتری را برای امتحان مطالعه کرده و نتیجه مطلوب تری را نیز دریافت نمایید.

صرفه جویی در هزینه

دوره های آموزش از راه دور همیشه هزینه کمتری نسبت به سایر دوره های حضوری دارند. از همین رو باعث صرفه جویی مالی برای دانشجویان می شود.

به طور کلی دوره های آموزش غیر حضوری برای افراد کارمند و یا کسانی که از نظر زمانی وقت محدود و کمی دارند، بسیار کاربردی و مفید است.

در نهایت نیز این نکته را متذکر می شویم که دانشگاه غیرحضوری و یا سایر گواهینامه ها و مدارک به معنی خرید مدرک نیست. بلکه شما صرفا به جای حضور و صرف ساعت های طولانی در دانشگاه و کلاس ها، می توانید به صورت آنلاین و در زمان کوتاهی مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه های معتبر صنعتگران بگیرید. همچنین از ویژگی های این دانشگاه می توان به شهریه اقساطی کلاس ها، دریافت مدرک معتبر از وزارت علوم و امکان ثبت نام بدون کنکور اشاره کرد.

منبع:https://vrgl.ir/dDu86

https://vrgl.ir/HsiLy


آردینی اوخو
چهارشنبه 6 مرداد 1400
بؤلوملر :

رنگ پلاستیک چیست و چه مزایایی دارد؟

0 گؤروش
یازار:‌


یکی از رایج‌ترین رنگ‌ها که از قدیم در بین مردم مرسوم بوده رنگ پلاستیک است که بسیار مهم و کاربردی بوده‌است.

برای خرید رنگ پلاستیک می توانید به وب سایت جمیل مراجعه فرمایید.

رنگ کردن دیوار با رنگ پلاستیک بسیار آسان است و خشک شدن رنگ پلاستیک روی دیوار زمانی نمی‌برد. یکی از معایب رنگ پلاستیک این است که قابل شستشو نمی‌باشد به همین دلیل این رنگ را بیشتر برای سقف استفاده می‌کنند.

مزایا رنگ پلاستیک

رنگ‌آمیزی با رنگ پلاستیک بسیار ساده و زود خشک می‌شود.

رنگ پلاستیک در آب حل می‌شود و نیازی به حلال‌های نفتی نیست.

رنگ پلاستیک نیازی به زیرسازی ندارد و این سرعت کار را بالا می‌برد.

رنگ پلاستیک مات است و این تمام عیب دیوار را می‌پوشاند.

معایب رنگ پلاستیک

روی وسایل آهنی مثل در، پنجره و .. اجرا نمی‌شود

به دلیل اینکه آب را به خوبی حل می‌کند این رنگ قابل شستشو نیست.

رنگ ساختمانی معمولا زود کثیف می‌شود به همین دلیل برای سقف بیشتر استفاده می‌شود.

حلال رنگ پلاستیک

 حدود 60 سال پیش برای نخستین بار، رنگ پلاستیک بر پایه وینیل استات در کشور تولید شد. اما اکنون رنگ پلاستیک بر پایه آب است به همین دلیل حلال رنگ پلاستیک آب است. 

بتونه، چسب و رنگدانه مواد تشکیل دهنده رنگ‌های پلاستیکی هستند. این رنگ بعد از خشک شدن قابل شست و شو است ولی قبل از استفاده در آب حل می‌شود. چسبی که در این محصول به کار می‌رود، می‌تواند از انواع متفاوتی باشد.

انواع رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک در دو دسته‌ی رنگ تمام پلاستیک و رنگ نیم پلاستیک تولید می‌شود. رنگ تمام پلاستیک در برابر آب مقاوم است ولی در مقابل نم و رطوبت مقاومتی ندارد. رنگ نیمه پلاستیک مقاومت کمی در برابر آب و رطوبت دارد.

رنگ پلاستیک چیست؟ | رنگ جمیل

 

رنگ تمام پلاستیک 

رنگ تمام پلاستیک قابل شست و شو است. دوام بالا و کیفیت خوبی دارد. رنگ تمام پلاستیک جمیل علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین خاطر زیاد خریداری می‌شود.

نسبت به رنگ نیم پلاستیک مقاومت بهتری دارد. پوشش‌دهی این محصول فوق العاده است. از رنگ تمام پلاستیک جمیل برای رنگ آمیزی دیوارها، سقف‌ها، دیوارهای گچی و غیره می‌توان استفاده کرد. رنگ تمام پلاستیک در بازار کم پیدا می‌شود برای خرید رنگ تمام پلاستیک از طریق سایت رنگ جمیل اقدام نمایید.

رنگ نیم پلاستیک 

رنگ نیم پلاستیک جمیل مقاومت کمی در برابر آب و رطوبت دارد. در این رنگ مواد مضر برای انسان و محیط زیست به کار نرفته است. رنگ نیم پلاستیک بوی کمی دارد.

رنگ نیم پلاستیک جمیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. زمان خشک شدن این رنگ تقریبا 2 ساعت است و بعد از اجرا دچار ترک خوردگی نمی‌شود. می‌توان برای رنگ آمیزی سقف داخل ساختمان یا سقفی که قبلا نقاشی شده و رنگ آمیزی دیوار‌ها استفاده کرد.

منبع:https://jamilpaint.com/post-detail/45/index.html


آردینی اوخو
سه شنبه 5 مرداد 1400
بؤلوملر :

ویژگی های تلویزیون سونی X9000H

0 گؤروش
یازار:‌

تلویزیون سونی X9000H : این بار مهمون میز نقد و بررسی ما یکی از محبوب ترین و بهترین مدل های سونی هست یعنی مدل 2020 از سری 9 کلاس ایکس های این کمپانی قدر که میشه X9000H. این تلویزیون همانند مدل های گذشته یک نمونه LED پنل VA بوده با چیپ تصویر X1 سونی که حالا دقیق متوجه نشدیم جریان این چیپ به چه شکل هست چراکه خبری از X1 Xtreme نیست و فقط نمونه های بالارده سونی از X1  و X1 Ultimate مانند X9500H بهره میبرند اما X1 معمولی هم در مدل هایی مانند X9000H با بهبود های بسیاری همراه بوده. این تلویزیون تنها مدل از کلاس ایکس های سونی محسوب میشه که به پورت HDMI 2.1 و استاندارد های اون مثل VRR بهره‌ میبرد و حتی مدل بالارده تر این سری که پرچمدار کلاس ایکس ها هم محسوب میشه یعنی X9500H از این پورت و استاندارد بهره‌ نمیبرد. 

پس با توجه به اینکه کارت های گرافیکی نسل جدید و کنسول های نسل نهم مانند پلی 5 و ایکس باکس سری ایکس همگی از خروجی HDMI 2.1 بهره میبرند و توان به نمایش گذاشتن محتوا در استاندارد 4K@120 هرتز رو دارند، این ورودی و استاندارد به خصوص برای گیمینگ نسل بعدی از جمله لزومات محسوب میشود و این تلویزیون سونی هم گزینه پیشنهادی سونی برای پلی 5 هست. پس با ما همراه باشید تا به بررسی جزء به جزء این تلویزیون ارزشمند بپردازیم و توانایی های اون برای گیمینگ و پخش بسنجیم … 

طراحی تلویزیون سونی X9000H

سونی X9000H در خصوص طراحی ظاهری شباهت بسیاری به مدل بالارده تر خودش یعنی X9500H داره و طراحی اون هم بسیار شکیل و خیره کنندس. پایه‌ی فلزی و بسیار ظریف اون استحکام کافی رو به تلویزیون میده اما برخلاف مدل X9500H شما قادر نخواهید بود تا جای پایه‌هارو باهم عوض کنید. این تلویزیون همچنین حاشیه های بسیار نازکی داره و تنها در بخش پایینی که لوگوی سونی جای گرفته و چندین LED و سنسور حاشیه های کمی ضخیم تری رو شاهد هستیم. در نمای پشتی و اسمبل این مدل مانند X9500G سال گذشته باز هم شاهد قرارگیری بسیار واضح چندین پیچ در قاب دوری تلویزیون هستیم که کمی از زیبای ظاهری اون کاسته اما در هر حال با یک طراحی بسیار شیک و باکیفیت طرف هستیم. 

کیفیت تصویر تلویزیون سونی X9000H

تلویزیون سونی X9500H به یک نمایشگر LED از نوع پنل VA با بکلایت بالارده تمام آرایه نوردهی موضعی مجهز هست درست مانند سری 9 های قبلی که شاهدشون بودیم و محبوبیت بسیاری نیز به دلیل شفافیت و کیفیت تصویرشون داشتن چراکه نمایشگر این تلویز یون با چیپ X1 سونی و پنل Trilominus میتواند زنده ترین و شفاف ترین محتوای پخش رو به خوبی نمایش دهد. بکلایت تمام آرایه نوردهی موضعی بسیار خوب اون هم که یک ارتقای دقتی نسبت به مدل های گذشته نیز داشته موجب میشه تا دقت نور رسانی نمایشگر این تلویزیون به نزدیک ترین حالت بینقصی نزدیک شود. 

نمایشگر این تلویزیون تماما از طیف گسترده رنگ ها پشتیبانی میکند و در عین حال با بکلایت و نوردهی موضعی عالی که داره میتونه روشن ترین و زنده ترین محتوای HDR رو هم آنطور که باید به نمایش بگذارد. 

منبع:https://babanoel.net/x9000h/

آردینی اوخو
دوشنبه 4 مرداد 1400
بؤلوملر :