شما به دلایل مختلفی ممکن است مایل به خرید خانه در ترکیه باشید که البته مهم ترین آن ها، دریافت اقامت ترکیه و در پی آن حق شهروندی و پاسپورت ترکیه است. همان طور که احتمالا می دانید بسته به شهر مورد نظر شما و حتی محله و منطقه ای که در آن به جستجوی ملک مورد علاقه خود هستید، قیمت خرید  خانه در ترکیه متفاوت خواهد بود.  از این روی بسته به این که تا چه اندازه بودجه برای خرید ملک مورد نظر خود انتخاب کرده باشید، می توانید در محله های مختلف شهرهایی چون استانبول، آنکارا، ازمیر و ... به خرید واحد مسکونی اقدام کنید.

خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه تقریبا راحت تر از چیزی است که باید برای خرید خانه در ایران متحمل شوید. در حقیقت قیمت ملک در ترکیه در یک تناسب سازی با قیمت ملک در ایران، بسیار مناسب تر بوده و شما می توانید با پرداخت مبلغی کمتر از چیزی که باید در ایران برای خرید یک واحد آپارتمانی پرداخت کنید، در ترکیه واحد مسکونی مناسب خود را خریداری کنید.

به طور مثال امکان خرید آپارتمان در شهر استانبول با پرداخت مبلغی بین 1 تا 1.5 میلیارد تومان را خواهید داشت. همین طور در شهرهای ارزان تر دیگر ترکیه و حتی حومه شهر استانبول نیز امکان خرید آپارتمان با قیمت های به مراتب کمتر از این وجود دارد.

چطور در ترکیه خانه ارزان قیمت بخریم؟

اگر تصمیم به خرید خانه ارزان قیمت در کشور ترکیه دارید، باید پیش از هر چیزی از خرید خانه های ویلایی صرف نظر کنید. این باعث می شود که به سمت خرید واحدهای آپارتمانی بروید که غالبا قیمت ارزان تری دارند.

همین طور اگر ملکی با سن بنای بالاتر انتخاب کنید، طبق همان فرمول همیشگی که در سراسر جهان برقرار است، قیمت در مقایسه با خرید یک ملک نوساز، به مراتب پایین تر خواهد بود.

بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک

اگر تصمیم به زندگی در یکی از بهترین شهرهای کشور ترکیه را دارید، استانبول احتمالا از نخستین گزینه های شما خواهد بود. البته هزینه های زندگی در شهری مانند استانبول نیز به مراتب بیشتر از هزینه هایی خواهد بود که در شهرهای ارزان تر می پردازید.

شما می توانید محیط زندگی جذاب و مدرنی را در شهرهایی چون آنتالیا و ازمیر نیز به دست آورده و تجربه کنید. شهر ساحلی آنتالیا، دارای جذابیت های فوق العاده ای بوده و اگر بتوانید یک کسب و کار توریستی در این شهر راه اندازی کنید، زندگی و کار برای شما در ترکیه، به شکل توأم پیش خواهد رفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

یکشنبه 8 اسفند 1400
بؤلوملر :