اسباب کشی تموم شدو رفتیم بالا، از فرط خستگی افتادم رو مبل

از اونجایی اون موقع یه مقدار خیلی کم، متوجهید دیگه خیلی کم اضافه وزن داشتم تا نشستم رو مبل پایه مبله رفت تو کاشی و کاشی از وسط شکست، کلا اون روز، روز بدبیاری من بود.

موقعی که داشتم ماشینمو تو پارکینگ پارک میکردم چشمم به یه سری کاشی نو افتاد که گویا اضافه بود و کاربردی نداشت، از قضا دقیقا طرحش همونی بود که کاشی زیر مبل بود. سریعا اون کاشی شکسته رو با چکش و پیچ گوشتی خیلی ظریف و دقیق جدا کردم و ورداشتم بردم پارکینگ که دوباره دختر آقای مالک ساختمونو تو پارکینگ دیدم با همون موهای لخت و لبخند همیشگیش داشت ماشینشو پارک میکرد که من از در اسانسور، کاشی به دست اومدم بیرون و تا دیدمش تکه های کاشیه از دستم افتاد و بیشتر شکست.

برای آشنایی با انواع چسب‌های با کیفیت میتونید به سایت چسبیجات مراجعه کنید.

دختر آقای همسایه با یه لحن جذاب و دلسوزانه گفت علی آقا نگران نباشید اصلا جای ناراحتی نیست فردا به کاشی کار میگم بیاد براتون درستش کنه. گفتم نه لازم نیست فقط اگر اجازه بدید یکی از این کاشیایی که اون گوشه پارکینگ گذاشتیدو بردارم.

دخر آقای همسایه تعجب زده گفت مگه بلدی!!!

گفتم اره کاری نداره که با یه چسب کاشی خمیری خیلی راحت میچسبونمش تازه درز های بین کاشیارم پر میکنه.

در جواب گفت چقدر جالب! مگه کار شما چیه؟

در جواب گفتم من کارم پخش چسب آنلاینه

در همین حین که داشتم کاشیو برمیداشتم دختر آقای همسایه گفت خیلی برام جالبه که این کار انقدر برای شما راحته. میشه بیام ببینم چطور این کارو میکنید؟

منم که از خدا خواسته گفتم چرا که نه بیا بریم

رفتیم بالا و وقتی وارد خونم شد متعجب شد و گفت چه دیزاین قشنگی چقدر به دل آدم میچسبه!

من چسب کاشی خمیریو روی کاشی ریختم و بعد کاشیو گذاشتم جای کاشی شکسته. همینطور که داشتم این کارو میکردم دختر آقای همسایه با چشمای کاملا باز داشت با تعجب منو نگاه میکرد.

طبیعی بود خب تا اون لحظه تمام مردایی که دیده بود یا خدمت کارهای پدرش بودن یا یه سری پسر پولدار دست و پا چلفتی

خیلی تابلو نخ که هیچی، چسب میداد و یهو بی مقدمه گفت با اجازه تون من دیگه برم

به روش نیاوردم ولی آدم قبلی که کاشیارو چسبونده بود از چسب کاشی پودری استفاده کرده بود و کاملا غیر اصولی این کارو انجام داده بود

خودمونیم کاشی کاره حسابی گند زده بود

راستی اینم بگم که چسب کاشی دو نوع داریم، چسب کاشی پودری و خمیری. چسب کاشی پودری باید اول تو آب حل بشه و بهتره که یه استاد کار ماهر این کارو انجام بده اما چسب کاشی خمیریو خیلی راحت خودتونم میتونید استفاده کنید

منبع:

https://chasbijat.ir/2021/08/24/%d9%85%da%af%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d8%b4%da%a9%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%b1%d9%88-%d9%85%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%af%d8%9f/

 

سه شنبه 27 مهر 1400
بؤلوملر :