سارا

افزایش فروش با چت آنلاین در سال ۱۴۰۰

0 گؤروش
یازار:‌


دوستان عزیز سلام امروز مقاله‌ای در مورد خدمات چت آنلاین برای عموم وب سایت‌ها آماده کرده‌ام که در ده عنوان بیان می‌کنم. با خواندن این مقاله خواهید فهمید که داشتن سامانه گفتگوی آنلاین تا چه اندازه حیاتی و مفید است. در آینده با بررسی کسب‌وکارتان به این نکته خواهید رسید که نداشتن چت آنلاین مساوی است با از دست دادن ۷۰ تا ۹۰ درصد از مشتریان. لطفا من رو تا پایان همراهی کنید.



داستان خریدار:

روزی برای گرفتن خدمات به واحد فنی وب سایتی تماس گرفتم. دقایق زیادی رو در صف انتظار ماندم. در آن لحظه بود که تصمیم گرفتم بدون قطع تماس در مورد خدمات چت آنلاین چند خطی بنویسم تا مدیران وب سایت‌ها به این امکان حیاتی توجه ویژه‌ای نمایند. پس شروع کردم به نوشتن و به شما قول می‌دهم با مطالعه این نوشته، نظرتان نسبت به چت آنلاین تغییر خواهد کرد. اگر تا به امروز از این خدمات استفاده نمی‌کردید با رعایت این نکات کاربران و فروش خود را افزایش دهید.

کدامیک؟ مشاوره تلفنی زمان بر یا چت آنلاین سریع؟

فرض کنید مدیر یا مسئول فنی یک وب سایت هستید:

  • روزانه چند تماس به شما می‌شود؟
  • برای این حجم از تماس چه تعداد نیرو استخدام کرده‌اید؟
  • برای خرید تجهیزات مورد نیاز از جمله دستگاه‌های ارتباطی سانترال چه میزان هزینه کرده‌اید؟
  • آیا سیستم پاسخگویی متمرکز دارید یا از خدمات وویپ(voip) استفاده می‌کنید؟

اگر جواب سوال‌های بالا را نمی‌دانید من به شما می‌گویم که هزینه‌هایتان ممکن است ده‌ها برابر بیشتر از زمانی شود که از سامانه چت آنلاین استفاده می‌کنید.

بررسی چت آنلاین در صفحات وب

افراد با مراجعه به صفحات وب چند نوع درخواست دارند:

  • دسته اول: خرید محصول یا خدمات
  • دسته دوم: پیگیری درخواست
  • دسته سوم: نیاز به مشاوره قبل از خرید

دسته اول را در نظر بگیرید، اپراتور از روش گفتگوی آنلاین می‌تواند جزئیات دقیق‌تری را به کاربر اعلام کند و در نهایت چنانچه متقاعد شد او را به سمت تماس تلفنی سوق دهد.

دسته دیگر قصد پیگیری درخواست قبلی خود دارند. این‌گونه افراد با چند پیام ساده کارشان انجام می‌شود و نیاز به تماس تلفنی ندارند.

و دسته آخر افرادی هستند، نا آشنا به خدمات و محصولات ما که از راه چت آنلاین آنان را تبدیل به مشتری می‌کنیم.

ضروری بودن چت آنلاین

مهم‌ترین عاملی که باعث فراهم نمودن گفتگوی آنلاین می‌شود، دسترسی تمام وقت در کل ساعات شبانه روز است. در ابزارک گفتگوی آنلاین می‌توان به امکاناتی دست یافت، که ما را در جهت جذب موثرتر مشتری و افزایش فروش یاری می‌کند.

این امکانات شامل:

  • دریافت اطلاعات کاربران قبل از گفتگو
  • هدایت کاربران به شبکه‌های اجتماعی
  • دریافت امتیاز گفتگو از کاربر
  • نمایش ویدئو

و...

به نظر شما چگونه فروش را افزایش دهیم در حالی که حس اعتمادی در مشتری خلق نکرده‌ایم؟

یک راه‌، همیشه در دسترس بودن کارشناسان سایت یا ربات‌های پاسخگوست که با چت آنلاین، این امکان را فراهم می‌کنیم.

منبع:https://vrgl.ir/bhpds

آردینی اوخو
سه شنبه 22 تیر 1400
بؤلوملر :

مزیت شرکت در دانشگاه‌های غیر حضوری چیست؟

0 گؤروش
یازار:‌


در این مقاله قصد دارم در مورد شرکت در دانشگاه‌های غیر حضوری اطلاعاتی را به شما بدهم و همچنین موسسه صنعتگران که شرایط تحصیل آسان ویژه شاغلین را فراهم کرده است را به شما معرفی کنم.

مزایای دوره های مجازی ( آنلاین )

  • مختصر و مفید

امروزه اکثر مدرسان رشته های مختلف برای آموزش مطالب از کلاس های آنلاین استفاده می کنند . مختصر سازی مطلب در ارائه آن بسیار مهم است به همین خاطر مطالبی که  در آموزش های مجازی ارائه می شود مختصر است تا مطالب غیر مهم جانشین مطالب ضروری نشوند . برای کسانی که از استفاده ی شبکه های اجتماعی لذت می برند آموزش های آنلاین بهترین گزینه است.

  • در دسترس و بروز

آموزش های مجازی با در دست داشتن رسانه ها می توانند به آسانی نیازهای مخاطبان را برطرف کنند . . به همین خاطر شما با داشتن یک گوشی هوشمند به راحتی می توانید در هر ساعت از شبانه روز به یادگیری ادامه دهید.

  • (محدودیت زمان و مکان وحود ندارد )

شما می توانید با استفاده از آموزش های مجازی در هر زمان و مکانی به آنها دسترسی نامحدود داشته باشید . دوره های آنلاین 60 درصد کمتر از تدریس های سنتی وقت می گیرد و مفیدتر است.

  • هزینه کم و باصرفه

دوره های آموزش مجازی (آنلاین) هزینه ای نزدیک به یک پنجم هزینه های کلاس های حضوری دارند به همین خاطر این دوره های راهی برای صرفه جویی و سرمایه گذاری مناسب می باشند.

  • مناسب برای افراد شاغل و پرمشغله

کلاس های آموزشی آنلاین نیاز به انگیزه ی بالا برای پیشرفت در دوره های مجازی دارد . این نوع آموزش ها برای افراد شاغل بسیار ایده آل و منحصر به فرد است زیرا این کلاس ها ضبط می شوند بنابراین افراد می توانند در هر زمان که بخواهند آنها را دانلود کرده و مشاهده کنند .

  • روال آموزشی اصولی

هر دوره فرآیند آموزشی و روال یادگیری دارد. برخی درس‏ها ممکن است پیش نیاز دیگری باشند و یا برای یادگیری بهتر و اصولی لازم باشد فراگیر در طول دوره آزمون بدهد و ارزیابی شود.

  • بازی کاری و ترغیب فراگیران

در بعضی از پلتفرم های آموزشی مانند سیستم آموزش الکترونیکی هم آموز فراگیر می‌تواند قبل از ثبت نام در دوره آن را رسماً شروع کند و امتیاز بگیرد و اگر تمایل داشت یادگیری را ادامه بدهد، و پیشرفت و نمره خود را با جزئیات ببیند. همچنین سیستم هم آموز با تحلیل روند فراگیر او را راهنمایی می‌کند.

معایب :

امکان پرسش و پاسخ و تعامل حضوری بین استاد و دانشجو وجود ندارد و در آموزش های آنلاین  دانشجو تمرکز دقیق بر روی درس ندارد و مخاطبان باید فقط به اینگونه آموزش های غیرحضوری علاقه داشته باشند و بتوانند طبق آن عمل کنند . کنترل کمتر معلمان روی دانش‌آموزان و از بین رفتن ارﺗﺒﺎط ﭼﻬﺮه ﺑﻪ ﭼﻬﺮه و ﻏﻴﺮ ﻛﻼﻣﻲ . ناآشنایی برخی از معلمان و اساتید با سیستم آموزش آنلاین . برای کسانی که در کلاس های حضوری با تعامل با همکلاسی ها لذت بیشتری می برند آموزش های حضوری مناسب است.

تفاوت بین دوره های حضوری و آنلاین :

  1. در دوره های حضوری برگزاری کلاس ها با هماهنگی قبلی انجام می شود اما در مجازی برگزاری کلاس بدون هماهنگی و فردی انجام می شود .
  2. بصورت حضوری مکان های برگزاری عمومی و مشخص هستند اما بصورت آنلاین مخاطبان نیازی به مکان مشخصی ندارند .
  3. در آموزش های حضوری مدرسان نیاز به تجهیزات فیزیکی دارند اما در آموزش های آنلاین اغلب اینطور نیست
  4. دوره های حضوری محدودیت زمان و مکان دارد اما دوره های مجازی اینطور نیستند .

شما میتوانید با مراجعه به وب سایت صنعتگران از خدمات آموزشی آنها مطلع شده و استفاده کنید.

منبع:https://www.hamamooz.com/blog/

آردینی اوخو
شنبه 19 تیر 1400
بؤلوملر :

ضایعات چیست؟ و راهکاری برای فروش ضایعات

0 گؤروش
یازار:‌

با توجه به شرایط زیستی و اهمیت رسیدگی به محیط زیست من قصد دارم در این مقاله شما را با انواع ضایعات و کاربرد آن‌ها آشنا کنم.

امیدوارم قدمی باشد در حفظ و نگهداری محیط زیستمان برای آیندگان!

وب سایت دپوچی خریدار ضایعات در غرب تهران می باشد همکاران ما برای خدمت به شما آماده اند.

ضایعات چیست؟

ضایعات یکی از مفاهیمی است که روزانه با آن سرو کار داریم و  از آن استفاده می کنیم .  ضایعات خانگی، لوازم مستعمل خانگی، ضایعات فلزی، بازیافت، محیط زیست، نخاله ساختمانی، تفکیک زباله وغیره واژگانی است که روزمره می شنویم. اما وقتی دقیق‌تر می‌شویم و معنی ضایعات را از خود می‌پرسیم دچار ابهام می‌شویم و این سوال پیش می‌آید که ضایعاتدقیقا چیست و دسته بندی آن چگونه انجام می‌شود.

ضایعات در لغت به معنی جمع ضایعه و ضایع است که کلمه ای عربی است و در فارسی برای آن معادل پسمان­ها پیشنهاد شده است که چندان متداول نیست و عموم مردم از همان واژه ضایعات استفاده می‌کنند.

انواع ضایعات شامل شامل ضایعات فلزی، ضایعات غیرفلزی، ضایعات الکترونیک و الکتریکی و محصولات فلزی و غیرفلزی هستند که امروزه همگی آنها پس از جمع آوری به مراکز بازیافت منتقل شده و پس از جداسازی بازیافت می شوند.

ضایعات فلزی و غیرفلزی و انواع آن

در یک دسته بندی کلی می توان ضایعاترا به ضایعات فلزی و غیر فلزی تقسیم بندی کرد:

ضایعات فلزی: تقریبا به هر شی فلزی که دیگر کاربری خود را از دست داده و به عبارتی عمرش به پایان رسیده است ضایعات فلزی گفته می شود. ضایعات فلزی شامل آهن، استیل،  چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، آلومینیوم و روی و سایر فلزات است.

ضایعات غیر فلزی: این دسته شامل هر گونه شی غیرفلزی است که کارکرد اصلی خود را از دست داده است. در این دسته موارد بسیاری جای می گیرند از جمله پلاستیک، کاغذ و کارتن، نخاله های غیرفلزی ساختمان از قبیل سنگ و گچ و سرامیک، شیشه ، لاستیک، مواد شیمیایی، روغن، ضایعات کشاورزی و ..... حتی نان خشک هم در این دسته جای می گیرد.

ضایعات الکترونیکی والکتریکی و غیرالکترونیکی و انواع آن

  در یک دسته بندی دیگر می توان ضایعات را به دو دسته ضایعات الکترونیکی و الکتریکی و غیرالکترونیکی تقسیم بندی کرد:

ضایعات الکترونیک و الکتریکی: هر وسیله ای الکترونیکی و الکتریکی که کارکرد خود را از دست داده و مستعمل شده است در این گروه جای می گیرد. موبایل، قطعات کامپیوتر، تلویزیون، رادیو، سیم و کابل و باتری و سایر وسایل برقی خونگی از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال ، کولر وغیره در این گروه قرار می گیرد.

ضایعات غیرالکترونیکی: سایر ضایعات که جز دسته  الکترونیک و الکتریکی قرار نمی گیرد را غیرالکترونیکی می گویند.

ضایعات صنعتی و انواع آن

دسته بندی دیگری که وجود دارد ضایعات منزل و صنعتی است:

ضایعات صنعتی:

ضایعات که در واحدهای صنعتی و تولیدی ایجاد می شود و شامل مواد شیمیایی، فلزات، مواد پلاستیکی ، تولیدات مرجوعی غیر مفید  و  ... است؛  بسیاری از ضایعات صنعتی ضایعات صنعتی به عنوان مواد ساختمانی بازیافت می شود.

:ضایعات خانگی

ضایعات علاوه بر محیط‌های صنعتی، در نواحی مسکونی هم وجود و هر گونه ضایعاتی که در محیط خانگی یافت می‌شود را ضایعات خانگی می گویند. بنابراین بسیاری از ضایعات فلزی، غیرفلزی، الکترونیکی و غیرالکترونیکی در این دسته قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که دسته بندی‌های فوق مانع الجمع نیستند یعنی یک شی می‌تواند هم جزء ضایعات خانگی دسته بندی شود ،هم جزء ضایعات فلزی و هم چنین الکتریکی. بنابراین ضایعات را می توان از نظر مواد به کار رفته در آن، محیطی که در آن تولید می‌شود و الکتریکی بودن یا نبودن آن دسته بندی کرد.

منبع:وب سایت دپوچی

آردینی اوخو
سه شنبه 1 تیر 1400
بؤلوملر :